Кендзо Такада - безсмертний мрійник.

12.11.2020 18:21  |  Статьи

Звістка про смерть знаменитого модельєра Кендзо Такада вийшла далеко за межі модної індустрії, тому що створений ним модний бренд не просто випускав гарний одяг та аксесуари, а кинув виклик консервативній традиції старого світу. Сьогодні ми простежимо творчий шлях знаменитого японця і спробуємо відкрити завісу секрету його феноменального міжнародного успіху.

 Пан Такада народився 27 лютого 1939 року в невеликому японському містечку в багатодітній сім'ї, в якій був наймолодшою ​​дитиною. З ранніх років юнак захоплювався модою, виписував модні журнали з Європи, що зрештою привело його до Токійської школи мод. З дитинства він відрізнявся неймовірною працелюбністю та відданістю своєму ремеслу. Відправною точкою у житті майбутнього гіганта Kenzo став 1965 рік, коли наш герой переїжджає до столиці моди – Парижа. Є легенда про те, що гроші на квиток до Парижа Кендзо отримав від компенсації за знесення власного будинку. А в 1970 році він випускає першу повноцінну колекцію, і кілька моделей з неї потрапляють на сторінки ELLE, це була путівка у життя.

 Вже за два роки показ його колекцій з успіхом проходить у Нью-Йорку. Намагаючись привернути увагу до власного бренду, модельєр влаштовує театральні перформанси та робить це у найнесподіваніших місцях. З початку 80-х років у світ виходить чоловіча лінійка одягу та аксесуарів, а у 1987 році і дитячі речі. Імперія Kenzo розросталася і очікувано прийшла у світ парфумерії у 1988 році. На даний момент під брендом випущено 133 аромати. У різний час із торговою маркою співпрацювали такі відомі особи як Christine Nagel, Alberto Morillas, Philippe Romano, Alexandra Monet та багато інших. Умовно вся парфумерія поділена на 14 лінійок, які постійно поповнюються.

 Kenzo L'Eau pour Homme - з цього парфуму варто розпочати огляд парфумерії. Класика водної та фужерної тематики, яку довіряють безліч чоловіків. Ця туалетна вода є найпопулярнішою в широкій родині, і як наслідок отримала безліч фланкерів. За складом у ній можна відчути водні ноти, зелень та ненав'язливі квіти.

 Kenzo World - ще один аромат 2016 року, який також має ряд продовжень. Цього разу над продуктом працював маестро Francis Kurkdjian. Це ягідно - квітковий мікс з легким східним серпанком. Особливо варто відзначити флакон – він нагадує око.

 Kenzo Pour Homme - ще він класичний твір 1991 року, що має значну піраміду водно-фужерного спрямування. Це мрійливе поєднання мускатного горіха, спецій та водної начинки. Незважаючи на значний вік, цей запах не втрачає популярності до цього дня.

 У 1993 році бренд Kenzo був проданий міжнародному гіганту LVMH, який продовжив традиції торгової марки. А в 1999 році сам Кендзо Такада оголосив про звільнення з компанії, продовживши випускати одяг підлогу кількома іншими брендами.

 Він помер 4 жовтня 2020 від наслідків перенесеного коронавірусу, Кендзо Такада був 81 рік.  

 

Комментарии:

Добавить комментарий

  • (will not be displayed)

* Обязательные поля

« Вернуться