Acqua Di Parma

Acqua Di Parma

Сортируется по убыванию. Установить по возрастанию

2 шт.

  • Acqua di Parma Colonia

    Acqua di Parma Colonia

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • Acqua di Parma Colonia Тестер

    Acqua di Parma Colonia Тестер

    від: 43 грн

    Немає в наявності

Сортируется по убыванию. Установить по возрастанию

2 шт.

Іспанія в краплі парфуму.

 Роком народження селективної торгової марки Acqua Di Parma, вважається 1916 рік, на той час невелике Італійське містечко Парма було торговим та культурним центром держави. Невелике парфумерне виробництво почало створювати напрочуд легкі та чарівні парфуми для прекрасної статі. Варто зазначити, що на той час ринок був насичений важкими парфумами східної та сильної важкої тематики. І це була справжня бомба – замість парфумерної агресії з'являється витончений та легкий жанр запахів, та ще й із самої Італії.

 Найвищого успіху продукти компанії досягли в 30-х 60-х роках, коли в Acqua Di Parma буквально закохався голлівудський бомонд. Керрі Грант, Одрі Хепберн та багато інших зірок того часу користувалися продукцією бренду щодня. А трохи пізніше бренд став створенням вірності традиціям та вічних цінностей у парфумерному світі, на рубежі 90-х років Acqua Di Parma став брендом вузької спрямованості для обраного кола любителів.

 Але в 1993 році стара і призабута торгова марка отримала шанс на друге життя завдяки втручанню трьох відомих і багатих Італійців. Це були Лука Кордеро ді Монтеземоло – президент компанії Феррарі, Дієго справи Валле – власник бренду Tod's та пан Паоло Боргоманеро – співвласник компанії La Perla Group. Вони вклали капітал у парфумерний бренд зі своєї батьківщини і за новим вивели її на світовий Олімп. У 1998 році відкривається перший бутік оновленого бренду, у 1999 році відкривається безліч торгових точок по всьому світу. Паралельно відбувається і оновлення, у світ починають виходити парфуми для дому, ароматичні свічки та засоби для шкіри.

Аромати поза часом.

 Згадуючи знакові композиції бренду, варто згадати легендарного первістка Acqua Di Parma Colonia 1920 року. Це один із тих ароматів, які подолавши віковий рубіж, залишаються доброю старою класикою жанру. Ймовірно, він ніколи не вийде з моди, як, наприклад, джинси або футболки. У 2007 році вийшло його сучасніше перевидання, яким ми можемо насолоджуватися. Однак, він все також спирається на квіткові та фужерні мотиви.

 Серія “Колонія” не стоїть на місці і в 2017 році поповнилася Acqua di Parma Colonia Pura, у новинці традиційна квіткова складова чудово доповнена апельсиновим та бергамотовим фужером, а майстерність творця Франсуа Демаші лише додає популярності.

 Серед нових творінь селективного бренду особливо можна відзначити парфумовану воду Acqua di Parma Colonia Quercia, створену для чоловіків у східній і пряній тематиці. За відчуттями це стильний і красивий парфум для старшого покоління, з незмінним блиском фужерним на початку і запашним шлейфом з моху і кедра з амбровою начинкою.

 У 2001 році в багатостраждальній історії бренду стався новий переворот, коли його купив французький гігант LVMH, що є лідером у виробництві предметів розкоші та стилю. Як бачимо, стара відома компанія не стоїть на місці, а отже, найближчим часом ми можемо чекати на сміливі та цікаві новинки.