Ajmal
Більшість сучасних парфумерних брендів створено з чіткою комерційною складовою як аксесуар для основної продукції компанії. Так, наприклад, модні бренди випускають аромати на підтримку колекцій одягу, автомобільні бренди на честь автомобілів і так далі. Цілком інша ситуація склалася з індійським нішевим брендом Ajmal, створеним у 1951 році підприємцем Хаджі Аджмалом Алі.
Відкривши невелику лавку в Делі, Алі спеціалізувався на продажу спецій, віддаючи перевагу лише найякіснішим і перевіреним ним особисто товарам. Також він займався постачанням екзотичного агарового дерева в країни старого світу, цікаво, що, попри успіх на парфумерному ринку, бренд Ajmal досі постачає цінне агарове дерево для клієнтів. Незабаром він вирішує трохи розвинути торгівлю та створює невелике парфумерне виробництво у східному стилі.
Основними нотами перших парфумів були відтінки троянди, перець, кориця, амбра, аніс та інші класичні елементи з арабських країн. Разом з першими клієнтами та модою, що зросла, на східну парфумерію до Алі приходить успіх. Забезпечена європейська та американська публіка хотіла отримати автентичні аромати прямо з серця Азії. Надалі бренд переніс штаб-квартиру до Арабських Еміратів, де вона знаходиться і зараз, також компанія досі є сімейним бізнесом і керується вже третім поколінням Аджмал.
Особливо варто відзначити багатогранність продукції компанії, разом з ортодоксальними важкими парфумами бренд віддає перевагу і більш "європеїзованої" парфумерії, а то й зовсім водній або фужерній тематиці, словом вибір величезний, і поповнюється щороку.
- Серед сучасної арабської тематики можна відзначити парфумовану воду для чоловіків Ajmal Neutron, вона пахне спеціями та квітами, але при цьому не душить, чи її можна запропонувати підлітку, але діловий стильний костюм однозначно буде прикрашений. У її шлейфі спить суха деревна мелодія і постійний мускусний відтінок.
- У подібній манері "схід-захід" особливо виділяється жіноча парфумована вода Ajmal Orchidee Celeste, в ній червона троянда межує з ваніллю та орхідеєю. Усього три елементи, але переплетені вони з особливою ретельністю та увагою.
- Не забуває бренд і про молоду аудиторію, пропонуючи жіночий аромат під назвою Ajmal Teenz, в ньому немає і сліду від тяжкості, а лише чудова фруктова начинка та легкий мускусний перелив.
Крім власне парфумерії на цей час торгова марка пропонує широкий вибір ароматичних масел, свічок та іншої подібної продукції, незмінною залишається тільки якість та особливий шарм сходу.