Attar al Has
Поява у 2021 році нової торгової марки Attar Al Has свідчить про зростання селективного парфумерного ринку Туреччини. Нове ім’я у світі ароматів несе також і новітню концепцію підходу до їх створення. Автори зробили дорогу та ексклюзивну колекцію для тих, хто шукає найкращого. На нашу думку, знайомство з роботами треба розпочати з парфуму Attar al Has Anatolian Rose.
Особливо слід зазначити, що бренд співпрацює не тільки зі знаними майстрами індустрії, а також із новими іменами, які вносять настрій та незвичні ідеї. Традиційна східна основа грає тут новими барвами, як у роботі Attar al Has Metallic Oud.
На даний час відомо про п'ятнадцять парфумів бренду, що є вагомим результатом лише за два роки. Також росте дистрибуція та популярність бреду і не лише на батьківщині. Тож будемо слідкувати за подальшою творчістю компанії і побажаємо їх успіхів.