12 Parfumeurs Francais
Історія знаменитої нішевої торгової марки 12 Parfumeurs Francais не подібна до історії інших парфумерних будинків. Варто почати з того, що девізом бренду є свобода, творчість, розкіш! У цих словах прихований сенс діяльності компанії, що зводиться до відходу від шаблонів парфумерного мистецтва. Не секрет, що великі торгові марки диктують парфумерам рамки їхньої роботи, що, як і для чого створювати. Найчастіше самі творці змушені відставити творчість та створювати комерційно успішні продукти для широкого споживача – у 12 Parfumeurs Francais все навпаки.
Це своєрідний "закритий клуб", що складається з дванадцяти майстрів, які раніше відзначилися роботою для великих торгових марок. Більшість парфумерів не видають себе, так що про автора залишається лише гадати. За чутками, періодично ці люди збираються, щоб представити свій доробок, найкращі з яких потім виходять на ринок лімітованим тиражем, так сталося, наприклад, з парфумованою водою 12 Parfumeurs Francais Mon Amour і багатьма іншими.
Окремо варто зупинитись на дизайнерському рішенні. Флакони створюються лише вручну – це масивні, важкі пляшки у ретро стилі. Коробка виконана з дорогих порід дерева, оббита шовком та оксамитом. Від цього кінцева ціна парфуму залишається дуже високою, але коли ексклюзив був іншим?