Aramis

Aramis

Сортируется по возрастанию. Установить по убыванию

1 шт.

  • Aramis Tuscany Per Uomo Тестер

    Aramis Tuscany Per Uomo Тестер

    від: 43 грн

    Немає в наявності

Сортируется по возрастанию. Установить по убыванию

1 шт.

 Знаменита британська компанія Aramis, це приклад того, як непомітно існуючи дуже багато часу, можна завоювати відданих шанувальників, при цьому не змінюючи стилю та загальної спрямованості роботи. З далекого 1965 року торгова марка випускає консервативні та суворі аромати для дорослого віку чоловічої статі, виняток може становити лише кілька композицій, випущених для жінок. За цей час бренд створив 34 парфуми, об'єднані прагненням до збереження традицій та вірності їм. У творіннях виробника навряд чи можна знайти спробу догодити мінливій моді або бути знаменитими попри все. Ні, Араміс не про це, а любителям вибухової сучасності варто пройти повз. У різний час до рекламних компаній бренду приєднувалися різні відомі особи, зокрема легендарний тенісист Андре Агассі та його дружина Штеффі Граф.

 Розглядаючи аромати бренду можна згадати туалетну воду Aramis Brown, цей парфум створений у традиційній манері із застосуванням альдегідів, квіткової символіки та інших елементів класичного стилю. Цікаво і те, що парфум дійшов до нас у первозданному вигляді з 1966 року, він поміщений в елегантний лаконічний флакон з пульверизатором. Безумовно, змінюється мода та смаки, але незмінними залишаються окремі її фрагменти, що застигли як квіти в бурштині.

 Ще один представник "старої гвардії" - Aramis Devin, з 1977 року він є таким же атрибутом успішного чоловіка як краватка або туфлі. Сильна початкова нота сяє квітами, які далі схрещуються зі спеціями та шкіряним полотном. І знову виключно чоловічий і дорослий парфум для людей, що відбулися.

 Також не молодий, але статусний красень Aramis 900 прийшов до нас із середини 70-х років і досі має популярність серед чоловічого населення. До його складу традиційно входять теплі спеції, підхоплені магічним відтінком дерев'яних нот. Це той особливий випадок, коли парфум залишається незмінним і популярним у покоління онуків тих людей, які застали його першу партію.

 Зараз компанія розширює асортимент продукції та входить до складу гіганта Есті Лаудер, нові господарі проводять політику щодо залучення клієнтів із збереженням статусу та традицій старого виробника. За свою довгу історію торгова марка не займалася нескінченним комерційним клонуванням фланкерів, а створювала унікальні композиції, які підходять для кожного настрою та випадку.