Coach
Історія Американської торгової марки Coach починається в 1941 році. Як і всі великі торгові будинки, цей почав з малого, виробляючи чоловічі портмоне класу люкс. Приблизно через десять років успішної роботи його творці Майлз і Ліля Кан задумалися про розширення асортименту. Подружжя запропонувало безліч аксесуарів і предметів щоденного гардеробу, які виходять у світ до цього дня. Крім того, приділялася увага способам обробки шкіри, вона ставала м'якшою і приємнішою на дотик, крім того, пропонувалася велика кольорова гама. На парфумерний ринок бренд вийшов лише 2007 року, у статусі легендарної старої компанії. У різний час для Coach створювали аромати Анна Фліпо, Бруно Йованович, Наталі-Гарсія Сетто та безліч інших легендарних майстрів.
- Якщо розглядати найуспішніші композиції останнього часу, то особливо відзначимо парфумовану воду Coach Floral, яка була представлена в 2018 році. Аромат пахне фруктовими та квітковими відтінками, серед яких прорізається східний колорит. Ось уже рік цей парфум успішно продається і отримує приємні відгуки від тих, хто його спробував. Любителі відзначають його юний і навіть наївний характер, який чудово поєднується з легкою весняною сукнею.
- Солодкуватий та дорослий парфум Coach Platinum, це чудова робота Бруно Йовановича, який представив її у 2018 році для широкої аудиторії. Аромат виконаний у східній та деревній палітрі, з широкими шкіряними тінями та ванільним покривалом. Зазначається, що найкраще парфумована вода підійде для чоловіків 30-35 років, але й більш молодим людям властиво віддавати перевагу. Тож знайомитися обов'язково.
В даний час Coach випускає величезну кількість дизайнерських сумок, колекцій одягу, гаманців та аксесуарів. Фірмові торгові точки компанії розташовані у багатьох місцях Британії, а також в Іспанії, Німеччині та Італії.