Chopard
Як і все велике у світі, історія Швейцарської торгової марки Chopard починається в невеликому селі Сонвіль. Ймовірно, світ ніколи б не дізнався назву цього патріархального містечка, якби не діяльність майстра Луї-Улісса Шопара. У 1860 році він організував невелике виробництво годинників, проте одразу взяв курс на якість та інновації, це рішення дало йому змогу стати найкращим годинникарем в окрузі та скласти конкуренцію "сусідам". Його продукція відповідала найвищим (на той момент) стандартам. Але в цей момент у життя "традиційних" годинникових майстерень втручається технічна революція ХХ століття, безліч конкурентів зазнають збитків.
Ринок заповнює дешевша продукція, але Луї-Улісс не має наміру згортати виробництво, а здійснює тур Європою з метою здобути досвід і дізнатися про останні тренди індустрії. У 1960-х роках сім'я Шопар відходить від справ, і кермо влади бере годинникар Карл Шойфель, який ознаменував новий етап розвитку бренду. Протягом наступних двох десятків років компанія виривається у світові лідери. Її бутики відкриваються в найбагатших містах світу, таких як Гонконг, Нью-Йорк і Лондон. Серйозних змін зазнав і асортимент, тепер до нього входить безліч ексклюзивних предметів ручної роботи, і, звісно, парфумерія. З 1986 року Шопар присутній на ринку високої парфумерії, пропонуючи свою продукцію найвищої якості. Пристрасть до точності, і швейцарська педантичність не дають змоги торговій марці створювати щось вульгарне або схоже на інших. Це парфумерна "розмова по душах".
- Саме це можна сказати про парфумовану воду Chopard Wish, що вийшла в 199 році. На чільне місце це творіння ставить ніжність і жіночність, яку не так часто зустрінеш у сучасному світі. Безліч солодких і молочних компонентів сусідять між собою, створюючи м'який і квітковий бальзам, який отримав позитивні відгуки у прискіпливої європейської публіки. Особливої згадки потребує флакон парфумів, виконаний у вигляді огранованого алмазу, ймовірно, це нагадування про ювелірну спрямованість бренду.
- Для чоловіків компанія приготувала приємний сюрприз у вигляді туалетної води Chopard Noble Vetiver, створеної 2010 року. На думку шанувальників, це найкращий парфум для сильної статі у всій колекції компанії. Стараннями парфумера Лукаса Сузака, тема ветівера обіграна максимально делікатно і цікаво. Творіння поміщене в елегантний сірий флакон із гравіюванням у стилі знаменитої годинникової майстерні. Попри велику кількість чоловічих компонентів, жінки також часто йому віддають перевагу.
- Еще один красивий і привабливий аромат для прекрасної статі носить назву Chopard Enchanted. Він має дивовижну піраміду, що спочатку нагадує моно парфум зі сливи, а потім відбувається вибух східних спецій, що складається з теплого кашемірового пледа в компанії перцевих і мускусних відтінків. Це відмінне рішення для ошатної вечірньої сукні, в якій ви будете чарівною. За відгуками ця парфумована вода нагадує сливу, втоплену в неабиякій кількості дорогого алкоголю.
Часто парфумерні колекції супроводжують вихід нових годинникових лінійок і повторюють їхній дизайн. Нині Chopard входить до особливого кола старих компаній, репутацію яких важко зашкодити, однак, вона не зупиняється на досягнутому. Бренд присутній на щорічному Каннському фестивалі, на якому надає знаменитостям свої прикраси для носіння на червоній доріжці. І це лише один із багатогранних проявів компанії.