Cognoscenti
Іноді здається, що існування торгової марки Cognoscenti зводиться до перелому стереотипів і догм минулого. Сміливий, креативний та нішевий бренд Сан-Франциско презентував свою лімітовану серію парфумерії у 2012 році. Це справжні та ні на що не схожі ексклюзиви, які розливаються вручну та дуже обмеженими партіями. Творець бренду Dannielle Sergent свідомо "не ставить на конвеєр" власну продукцію, віддаючи перевагу елітарному колу клієнтів. І асортимент ароматів обмежений
Серед невеликої колекції дизайнера поціновувачі особливо відзначають парфум Cognoscenti No 16, створений у 2012 році. Автор змішав грубуватий шкіряний акорд та багато зелені, від чого запах нагадує нову шкіряну куртку. Незважаючи на очевидний успіх бренду, на 2021 рік він випустив лише 8 ароматів, останній з яких побачив світ у 2019 році. Ймовірно, керівництво бренду не прагне "захопити ринок", а вважає за краще формувати обмежену аудиторію справді відданих шанувальників високої парфумерії, готових чекати на новинки.