Commodity
Невелика Французька торгова марка Commodity, це приклад унікального поєднання класичної школи парфумерії та незалежних суджень, що створюють по-справжньому цікаві продукти. А почалося все ще 2013 року, як проєкт, на який зібрали кошти на crowdfunding платформі. Девізом торгової марки є: "змінити індустрію парфумерії назавжди". І варто зазначити, що за майже десять років роботи Commodity багато в чому наблизився до своєї мети.
На даний момент бренд є своєрідним клубом професіоналів - парфумерів, до якого входять такі відомі особистості в індустрії, як Jerome Epinette, Olivia Jan, Mathieu Nardin, Frank Voelkl, Rodrigo Flores-Roux, Caroline Sabas і багато інших. Кожен з цих творців приносить у бренд свої напрацювання та ідеї, які йдуть врозріз з вимогами люкс брендів. У результаті ми отримали майже 50 оригінальних та унікальних робіт, наприклад Commodity Gold, кожна з яких розповідає власну історію.