D.S. & Durga
Як і все велике у світі історія Бруклінської селективної лінійки D.S. & Durga починається з малого. У середині 2000-х років творці майбутньої торгової марки – музикант David Moltz та архітектор Kavi Ahuja, задумали створити кілька парфумерних подарунків для рідних та близьких. І почалися довгі експерименти з різними елементами: творці бралися за різні трави, молекулярні "начинки", домагалися найхимерніших сполук і форм. Головне, що невелике виробництво не було стиснуте часом та обставинами, а лише талантом та бажанням.
Цікаво, що перші парфуми та лосьйони не користувалися популярністю у їхніх друзів та знайомих, “піддослідні” люди просто не використовували їх. Тоді невтомні експериментатори заглибилися у вивчення смол, олій та екстрактів – результат був позитивним. Лише після цього товарна марка D.S. & Durga була офіційно зареєстрована.
D.S. & DurgaCowboy Grass - стала для торгової марки знаковою подією, ця парфумована вода обігрує тему трав'янистого ветивера в оточенні гірких соковитих трав та квітів. Тут відчувається напоєний сонцем класичний чебрець, загорнутий у гіркоту полину та запашних злаків. Цей твір складно описати двома словами, його необхідно відчувати і розуміти.
D.S. & DurgaDebaser - це складний парфумерний твір на тему тропіків та квітів. Парфумована вода залита кокосовим молоком, акуратно проріджена деревом і тонка бобами. На виході виходить тонкий і чарівний ароматичний посил, скріплений із природним натиском.
Зараз у лінійці бренду налічується 71 аромат, також низка ароматичних свічок, безліч лосьйонів, рідкого мила та інших продуктів. Як і раніше David Moltz є “носом” компанії та відповідає за партії товарів, а Kavi Ahuja є креативним директором та івент менеджером. Партнери намагаються створювати окрему цілісну історію довкола кожного нового твору.