Diptyque

Diptyque

Сортируется по возрастанию. Установить по убыванию

12 шт.

  • Diptyque L'eau Papier

    Diptyque L'eau Papier

    від: 5 485 грн
    5 485 грн
  • Diptyque Eau Duelle Eau de Parfum

    Diptyque Eau Duelle Eau de Parfum

    від: 7 468 грн
    7 468 грн
  • Diptyque Do Son Eau de Parfum

    Diptyque Do Son Eau de Parfum

    від: 641 грн
    134 грн
  • Diptyque Eau Duelle

    Diptyque Eau Duelle

    від: 7 575 грн
    7 575 грн
  • Diptyque Do Son

    Diptyque Do Son

    від: 6 664 грн
    5 290 грн
    6 664 грн
  • Diptyque Florabellio Тестер

    Diptyque Florabellio Тестер

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • Diptyque Eau Capitale

    Diptyque Eau Capitale

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • Diptyque Do Son Тестер

    Diptyque Do Son Тестер

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • Diptyque Kimonanthe

    Diptyque Kimonanthe

    від: 0 грн

    Немає в наявності

  • Diptyque Eau Dominotee

    Diptyque Eau Dominotee

    від: 0 грн

    Немає в наявності

  • Diptyque Florabellio

    Diptyque Florabellio

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • Diptyque Eau De Lierre

    Diptyque Eau De Lierre

    від: 43 грн

    Немає в наявності

Сортируется по возрастанию. Установить по убыванию

12 шт.

Знаменитий селективний бренд Diptyque складно назвати виключно парфумерним. Створення ароматів, це скоріше одна з численних форм самовираження її легендарних творців Desmond Knox-Leet та Christian Gatro. Цей творчий дует розпочинав власну справу з невеликої креативної майстерні на Паризькому бульварі Сен Жер Мен у далекому 1961 році. Забігаючи наперед, варто відзначити, що парфумерна продукція почала виходити у компанії лише через сім років. З моменту відкриття невеликий бутік продавав найрізноманітніші та найунікальніші речі з усього світу, ексклюзивні предмети привернули увагу місцевої богеми, від чого компаньйонів почали називати “торговцями всім”. Поступово дивовижне місце набуло статусу культового. Паралельно торгова марка почала приймати індивідуальні замовлення на виготовлення шпалер, предметів меблів та інтер'єру, через що ще більше закріпилася серед паризького бомонду. До речі, дизайнерські рішення завжди становили значну частину реклами та стилю всієї торгової марки.

- 1968 року світ побачив перший аромат Diptyque L'Eau. Як і слід очікувати, він не мав нічого спільного з тодішнім парфумерним ринком. Красива східна палітурка з неймовірно сучасними рисами актуальна і донині. На подушці з лагідної класичної троянди дрімає мелодія герані, прихопленої гострою гвоздикою. Парфум є обов'язковим для ознайомлення людям, які бажають дізнатися історію селективної парфумерії та відчути справжній хіт.


- Через двадцять років на світ з'являється ще один знаковий витвір торгової марки під назвою Diptyque Olene. Жіноча піраміда заснована на солодкому сусідстві нарциса та жасмину з вістерією. Досить відвертий парфум, що робить глибокий реверанс у бік класики і навіть ностальгії, хоч і був створений у досить швидкий для індустрії час. На даний момент цей твір є класичним для торгової марки, він показує, на що здатна парфумерна творчість, вільна від стереотипів та комерційної прив'язки.


- У середині 1990-х років бренд випускає свій "інжирний хіт" Diptyque Philosykos, абсолютно необхідна робота для ознайомлення з цим напрямком. Солодкий щедрий інжир сусідить тут із солодкими кокосовим цукром та кедровими деревними інтонаціями. Ідеальне поєднання майстерності та невгамовної фантазії авторів, покликаних прикрашати наш світ власними творами.


Як і більшість їхніх колег, компанія не прагне продавати свою парфумерію величезними тиражами, як і багато років тому, залишаючись невеликим камерним підприємством, відомим вузькому колу людей. Зараз до уваги любителів парфумерії представлено п'ятдесят один аромат, низку ароматизованих свічок та кілька подарункових наборів. Словом, якість значно важливіша за кількість.