Eisenberg
Історія Паризької торгової марки сегмента “Люкс” Eisenberg, це приклад того, що новий унікальний товар знайде свого клієнта навіть в умовах завантаженого ринку, що надає тисячі найменувань. Отже, 2000 року вчений і підприємець Жозе Айзенберг заснував однойменний бренд, що спеціалізується на косметичній та парфумерній продукції. Здавалося б, подібного є безліч, проте цій події передували роки лабораторних досліджень та клінічних випробувань. Плодом цих праць стала розробка унікальної косметичної формули Trio-Mol&culaire®, що входить до складу всіх продуктів виробника. Із цим арсеналом Жозе почав освоювати світовий ринок, і йому це вдалося. Виробництво та продаж зростали, приносячи успіх і звичайно прибуток. Разом з цим зростала і низка пропонованих предметів. На даний момент це різноманітна декоративна косметика, засоби для догляду за шкірою та тілом, лінійки чоловічих товарів та багато іншого. Логічним продовженням справи був вихід на парфумерну арену, це сталося у 2010 році. Цікаво, що колекції ароматів від Eisenberg виходять великими серіями і лише в один рік. Так перша “партія” вийшла у 2010 році, а друга у 2017, автором усієї парфумерії є сам Жозе Айзенберг.
- Огляд значних ароматів торгової марки, варто почати з парфумованої води для жінок Eisenberg J'ose, як запевняють самі жінки, це неймовірно розкутий і стильний парфум, для тих ділових леді, які досягли статусу в житті. Палітра кольорів та акцент на шлейфі роблять піраміду трохи ностальгійною, але не тривіальною.
- Ще один життєстверджуючий парфум Eisenberg I Am, створений в 2010 році, він побудований на поєднанні квітів і ягід з ледь вловимим нюансом спецій, розкиданих по всій пірамідці. Цікавий той факт, що композиція, не дивлячись на склад, не залишає відчуття “компоту”, який так і проситься тут. Хоча витвір відноситься до люксового сегменту, воно цілком може називатися нішевим. Елегантний та красивий флакон доповнений коробочкою з оригінальним принтом.
Варто відзначити, що всі парфумерні води створював особисто засновник бренду, в їх основу він поклав симбіоз високих технологій та мистецтва. В даний час кампанія Eisenberg розширюється, пропонуючи безліч якісних товарів, і витісняючи багато більш іменитих конкурентів. Біля керма компанії став син Жозе - Едмон, який лише примножив сімейний бізнес.