Estee Lauder

Нет товаров, соответствующих вашему выбору.

Знаменитий Європейський виробник засобів догляду за шкірою, косметики та парфумерії Estee Lauder, давно відомий як еталон ідеальної якості та смаку. Парфумерія від цього виробника відрізняється актуальністю, стильним дизайном та дивовижною жіночністю у кожному новому ароматі.

Новації та стандарти

Звичайно, можна не знати назву торгової марки Estee Lauder, проте не користуватися результатами маркетингових нововведень цієї прекрасної жінки, просто неможливо. Йдеться про безкоштовне тестування косметичної та парфумерної продукції прямо у магазині. Саме підприємлива Есті Лаудер запровадила це революційне ноу-хау у щоденне життя чоловіків та жінок. Але про все по порядку. Наша героїня була молодшою ​​дочкою дрібного крамаря, який проживав у Нью-Йоркському районі Квінс. З дитинства Estee Lauder (уроджена Жозефіна Естер Ментцер), виявляла інтерес до хімічного виробництва та косметології. Щасливий випадок надався тоді, коли з Європи приїхав її дядько, який займався виробництвом засобів для краси. Здобувши з його допомогою відповідні знання, Есті утвердилася з пріоритетами на майбутнє. Далі була блискуча освіта та вихід заміж. У першому ж місці, куди Estee Lauder прийшла пропонувати свою продукцію, на неї чекав успіх. Справа в тому, що раніше жінки могли задовольнятися лише мізерною інформацією про продукт, розміщений на упаковці. Тепер продавці стали консультантами, допомагали підібрати необхідний товар, пропонували мініатюрні пробники, або всім відомі тестери. Але й це не все, саме Estee Lauder, запропонувала відкривати міні бутіки, у жвавих місцях, оскільки дами часто купували продукцію для краси "між ділом".

Парфумерія з ім'ям

 

На парфумерний ринок бренд прийшов досить рано, в 1953 році, проте це були епізодичні продукти. Більше структурований випуск розпочався після 2000 року.

  • Щодо нової колекції Modern Muse, на даний момент є топовою. Чудова сімка парфумів для дорослих сучасних жінок, які віддають перевагу особливому стилю і приголомшливі враження. Досить щільну основу можна назвати класичною, проте забудьте про “нафталін” і бабусину вишивку. Колекція створена для сучасності.
  • Одна з найчисленніших родин Estee Lauder Pleasures, у своїй основі зберігає квітковий флер, привабливий і прекрасний. З 1995 року вийшло понад понад двадцять "задоволень", кожне з яких має особливий шарм. І цей шарм припав до смаку жінкам і чоловікам по всьому світу.
  • Як видно з назви, лінійка ароматів White Linen присвячена кольорам. Чарівні та привабливі твори природи розкриваються у неймовірному танці. Серія існує з далекого 1978 року, і зараз налічує сім парфумів.

Багато в чому успіх всієї торгової марки Estee Lauder тримається на особистому успіху і харизмі її засновниці. Заповзятлива і жвава жінка тонко відчувала потреби суспільства та покоління. Вона багато бувала на людях, користувалася громадським транспортом, і з цього знала своїх клієнтів “в обличчя”. При ній прості продавці перетворилися на професіоналів, здатних розповісти все про свій продукт. Нині низку продукції від Estee Lauder важко перерахувати. Це косметична, парфумерна, подарункова продукція, засоби для омолодження шкіри та тіла та багато іншого. Фінансовий статки бренду оцінюються приблизно в 45 мільярдів доларів, це майже половина косметичного ринку США.