Evaflor
Історія торгової марки Evaflor - це історія успіху, який розпочався далекого 1983 року. Якщо говорити про ідею самого проекту, то він поставив за мету створити по-справжньому доступну і якісну французьку парфумерію для широкого кола користувачів. Амбітне завдання увінчалося успіхом у 1991 році, коли Evaflor вже став відомим брендом. У цьому ж році, як відомо, припинив існування СРСР і доступ на ринок шістнадцяти країн було відкрито.
За комерційну частину підприємства відповідав талановитий комерсант Борис Хананашвілі. Ця людина "запустила" Evaflor на ринок СНД, де вона існує до сьогодні. У колекції виробника як класичні одеколони, так і багатогранні жіночі та східні глибокі парфуми. Торгова марка не “заграє” із селективним ринком, віддаючи перевагу своїй перевіреній аудиторії.
Говорячи про лінійку цього бренду складно виділити щось конкретне, тому спробуємо зупинитися на найзнаковіших продуктах.
Evaflor Whisky Homme Sport - відмінний одеколон 2015 року, заснований на фужерній свіжості, цитрусовій основі та фруктах. Як і решта представників бренду, ця парфума не несе порожній гламурний блиск, а скоріше підійде для занять спортом або ділового життя.
Evaflor Whisky Silver - цей продукт створений у подібній стилістиці і передає деревні та квіткові мотиви. Як завжди, простий та лаконічний флакон у поєднанні з високою якістю продукту створюють ідеальний стиль творіння. Це чудове рішення для будь-якого стилю та продукт для спекотного літа.
Evaflor Whisky Carbon 6 C - один із найкращих представників серії, що побачив світ у 2016 році. Звична легкість поєднується тут із східною тематикою, переростаючи в щось цілком оригінальне. Запах фантастично гарний і створений з любов'ю про багатьох клієнтів.
Наразі засновникам бренду Evaflor належать понад тридцять брендів, що випускають різноманітну парфумерію відмінної якості. Стиль роботи можна охарактеризувати як casual, тобто цілком відповідний підлогу міський стиль. Крім самих ароматів ви можете придбати подарункові набори. При цьому низка запахів постійно розширюється, вона вже представлена у більш ніж вісімдесяти країнах світу. За максимально доступною ціною торгова марка співпрацює з відомими парфумерами та використовує в роботі лише найкращі компоненти, які не можуть спричинити алергію чи інші негативні наслідки.