Giorgio Beverly Hills
Як відомо – голь на вигадки хитра. Це прислів'я можна віднести до періоду створення всесвітньо відомого Американського модного та парфумерного бренду Giorgio Beverly Hills. У 1981 році два бідні студенти вирішили випустити партію футболок, дизайн яких продумували самостійно. У новоявлених модельєрів був ні грошей, ні зв'язків ні досвіду, лише історія спостережень за пристрастями богемної тусовки США. Результат експерименту був настільки успішним, що за кілька років новий бренд випустив повноцінну колекцію одягу.
Ще деякий час Giorgio Beverly Hills став символом гламуру США і одним з найулюбленіших брендів у країні. В основі успіху торгової марки лежить вишукана простота, що нагадує про вечірки та відпочинок. У колекціях кампанії неможливо знайти снобізм і чванливість, чим часто "грішать" їхні конкуренти.
На парфумерний ринок Giorgio Beverly Hills вийшов із першого року існування, згодом передавши право на продаж ароматів гіганту Procter&Gamble. Одним з найяскравіших хітів вважається туалетна вода Giorgio Beverly Hills Blue - квітковий фантазій - фруктовий одеколон для жінок. На даний момент торгова марка випустила 24 парфуми, найбільш відомих на батьківщині - США.