Hermes
Сьогодні у світі навряд чи знайдеш модника чи любителя парфумерії, який ніколи не чув назву Hermes. Еталон якості, надійності та вірності традиціям завжди залишався на коні. І це порівняння не випадкове, тому що з моменту свого заснування у 1837 році бренд спеціалізувався на випуску шкіряних виробів для верхової їзди та щоденного носіння. Але це було не просто виробництво, з перших років роботи Ермес випускали дорогу та якісну продукцію для знаті. До речі цьому принципу торгова марка не змінює, і до цього дня, Ермес ніколи не продавали відверто дешеві товари за непрямими цінами, віддаючи перевагу більш розбірливій і заможній публікі. Матеріали найвищої якості, ручна робота та особливий підхід зробили новачків улюбленцями публіки. В асортименті тоді була упряж, чоботи рукавички, хлисті, вуздечки та багато іншого. За якістю і невпинною роботою було і перше визнання, 1855 року на Паризької виставці Ермес завоювали перше місце у своєму класі продукції, повторивши цей успіх і 1867 року. А в 1880 син засновника компанії - Шарль-Еміль Ермес, переніс штаб квартиру на вулицю Фобур Сен-Оноре 24, де вона знаходиться, і до цього дня. У ХХ століття компанія увійшла повною силою і перспективами. 1914 рік у Росії відкривається сідельна майстерня, що випускає продукцію для імператорського двору, на піку роботи, у ній працювали понад вісімдесят майстрів. Крім того, торгова марка винаходить застібку - блискавку, якою тепер користується весь світ. Нарешті, у 20-ті роки фірма всерйоз починає розробляти колекцію аксесуарів, поступово переходячи від світу практичних речей до світу моди. Гаманці, сумки, валізи, чохли для гольф ключок та багато іншого, в поєднанні з досвідом, дав потужний поштовх для подальшого розвитку сімейного бізнесу. У 1924 році Ермес "перебираються" за океан, відкривши перший бутік у США. Але знаковим роком для бренду став 1929 рік, саме тоді фірма вперше у своїй історії представила колекцію жіночого одягу. П'ятдесяті роки стали золотим часом компанії, тоді у її бутіках по всьому світу можна було зустріти знаменитостей та представників знаті. Підходячи до парфумерної тематики бренд також тримав високу планку, в 1944 виходить перший парфум бренду під назвою Eau de Victoria, або "вода перемоги", неважко здогадатися, що така назва була обрана на честь перемоги в другій світовій війні. Однак, враховуючи тодішні технології та фінансові труднощі пізнішого періоду, Ермес випускав парфумерію нерегулярно, звернувши увагу на цей ринок лише після 2000 року.
- Огляд знакових ароматів варто почати з легендарної туалетної води Hermes Terre D'Hermes, яка на даний момент має понад десять фланкерів. У 2006 році його створив штатний парфумер компанії Жан-Клон Еллена. Багато в чому саме цей витвір спонукав менеджмент торгової марки звернути увагу на парфумерію, оскільки успіх був приголомшливим. Яскравий, сильний, але не грубий, з претензією на шик, але без снобізму, такий Терре де Ермес. Обов'язковий до носіння любителям лісової та хвойної тематики, а також фужерних тонів. Його лімітовані перевидання виходять щосезону, в різних варіантах наповнення та оформлення.
- Ще один легендарний чоловічий парфум Hermes Voyage d'Hermes Eau de Parfum, хоча на багатьох сайтах він заявлений як унісекс творіння. Це явна спроба бренду “загравати” із сучасною публікою, яка не визнає старовини, а віддає перевагу легкості з природними натяками та трохи солодким характером. І за цю саму насолоду відповідає квіткова та дерев'яна частка, сором'язливо схована під пологом із спецій. Викликав суперечки щодо його “статевого ставлення” та часу застосування, але однозначно добрий та обов'язковий до знайомства.
- Для прекрасної статі бренд створив квіткову феєрію під назвою Hermes Jour d'Hermes, дуже збалансований і по-дорослому спокійний парфум для романтичного побачення чи весняної погоди. На фужерній подушці з водяними тонами відбувається магічне перетворення гарденії та білих кольорів. Цінителі відзначають його поряд із позитивними прикладами з нішевого світу.
- Один із небагатьох класичних унісекс одеколонів від Ермес, який дійшов до наших днів – Hermes Eau D'Hermes за авторством знаменитого майстра Едмона Рудницька. Викликає дискусії досі, одні обожнюють його за відмінну роботу зі шкірою, інші знаходять тваринні риси, але всі сходяться у відмінних оцінках загалом. Хороший для ознайомлення загалом, як частинка історії.
- І нарешті новинка - Hermes Twilly d'Hermes, цей витвір був створений, як можна було уявити, не Тьєррі Вассером, а запрошеним майстром Крістін Нагель. Можливо, так керівництво бренду вирішило "оновити почерк" своєї парфумерної лінійки. Стартувавши в серпні 2017 року, він справив фурор, і вже до кінця року на нього було оголошено справжнє полювання. Вихована і примхлива публіка прийняла його на відмінно, засипавши приємними коментарями та рецензіями. Новинка вийшла на підтримку колекції шарфів Твіллі, і тому має квітчастий бант та ковпачок - капелюшок у стилі фільму "Заводний Апельсин".
В даний час Ермес є справжнім лідером ринку, він представлений у нескінченній кількості предметів та інтересів, пов'язаних зі світом моди та розкоші. Відомі його колаборації з Дизайнерами, зокрема Рей Кавакубо, що створила бренд Комм де Гарсон. З відомими годинниковими та автомобільними марками, і навіть із корінними народностями півночі Америки, традиційний орнамент яких використовується при виготовленні браслетів. Нещодавно вийшла лімітована колекція іграшок. Також компанія створює інтер'єри приміщень, зараз відомо про більш ніж тридцять тисяч аксесуарів для будинку. Широко відомі у світі також брендові шарфи, що виходять щосезону, на даний момент розроблено вже понад 25 000 їх унікальних дизайнів, які ніколи не повторюються після закінчення продажів. Словом Ермес є справжнім лідером у своїй галузі, справжній гігант зі “щупальцями” по всьому світу.




