Initio Parfums Prives
Як відомо, погана реклама – теж реклама. Ймовірно, цією простою сентенцією керувався менеджмент бренду Initio Parfums Prives при створенні дебютної лінійки високої парфумерії. Прес-релізи виробника рясніють заголовками про сексуальну привабливість і цілющу силу цих парфумів, їх неприборкану природу і яскравість. Все це так, але інформації про сам бренд дуже мало. Відомо, що на початок 2020 року торгова марка випустила 14 ароматів, перший із яких з'явився у 2015 році.
Убогість інформації про Initio Parfums Prives, схоже, тільки грає на руку її творцям, оскільки інтерес не згасає. А спільнота поціновувачів, як завжди, розділилася на два табори. Одні подають "Інітіо", як нову парфумерну філософію, інші ж гидливо крутять носами, нарікаючи на агресивний маркетинг бренду. Із цієї ситуації є лише один вихід – спробувати. А ми ж у свою чергу звернемо вашу увагу на низку особливо цікавих парфумів.
Парфумована вода Initio Parfums Prives Side Effect, ніби грає з класичною парфумерною тематикою, пропонуючи до болю знайомий ромово – тютюновий ноктюрн, але під особливим кутом. Вся ця "піратська" тематика несе сучасний, майже метросесуальний характер, який можна прийняти або категорично відкинути.
Ще один складний і зухвалий аромат зветься Initio Parfums Prives Rehab. Цього разу автори піднесли східний колорит із незмінними мускусними та сандаловими відлуннями. І знову автори перекрутили все так, що до болю знайомі елементи звучать з новою силою, дають нові відчуття.
Словом, Initio Parfums Prives - це не просто виробник, а щось більше. Кину виклик традиційності ця торгова марка придбала безліч недоброзичливців і ще більше друзів.