Jusbox
Концепція нішевої парфумерної марки Jusbox проста як усе геніальне – змішання музики та парфумерії. Лінійка запахів увібрала в себе естетику вінілових синглів минулого і обсяг 78 мл. нагадує нам про швидкість відтворення перших вінілових платівок - 78 обертів за хвилину. Продовжуючи розбиратися в тонкощах, можна помітити, що слово Jusbox, співзвучне з іншим словом juice, що на сленгу парфумерів означає основну ноту композиції. Кришки нагадують мініатюрні вінілові платівки, що вносить ще колориту у всі роботи торгової марки.
Ідея створення бренду належить італійцям, брату та сестрі Кьяра та Андреа Вальдо. Ці люди народилися в сім'ї парфумерів, тому їхній життєвий шлях був зумовлений. Незважаючи на це, довгий час родичі займали різні позиції у світі парфумерії, не створюючи нічого власного. Але зрештою, вирішено було створити бренд на стику музики та парфумерії, надихаючись тим фактом, що обидва ці поняття мають багато спільного. Кожна назва аромату так чи інакше дає відсилання до музичної індустрії (це може бути назва синглу, музична нагорода або посвята великому музикантові).
Jusbox 14 Hour Dream - східна та деревна робота, наповнена особливим змістом та фірмовою стійкістю. Солодкувата, трохи суха дерев'яна нитка тут збирається з тихими квітами і перцем, який не перебиває все інше, а акуратно підтримує. Це справжній унісекс у його кращому виконанні.
Jusbox Beat Cafe - своєрідне посвята епосі бітників, з незмінним тютюном, алкоголем та шкіряним одягом. Зухвалий, грубий і привабливий парфум безсоромно подобається, він плював на забобони і робить на шкірі те, що хоче. Можливо, це найхаризматичніший запах із усього сімейства.
Jusbox Black Powder - можна назвати свіжістю із умовністю. Піраміда не намагається нав'язати нам рослинну свіжість, видаючи її швидше як основний мотив. Водночас у запаху чітко простежується запашна та досить важка подушка із сандалового диму та зеленого пачулі. І знову, піраміда настільки оригінальна, що її складно описати словами, а треба відчути на собі.
Як і більшість нішевих торгових марок, Jusbox не намагається бути завжди і скрізь. Вони не мають рекламних бюджетів чи жорсткої маркетингової стратегії. Це вибір невеликої аудиторії, яка знає, чого і чого хоче. Jusbox також не випускає косметичні лінії, віддаючи перевагу лише парфумерії. На даний момент бренд запропонував на ринку 14 ароматів, останній з яких з'явився у 2020 році.