La Perla

La Perla

Сортируется по возрастанию. Установить по убыванию

12 шт.

  • La Perla Parfum Prive

    La Perla Parfum Prive

    від: 3 543 грн
    2 998 грн
    3 543 грн
  • La Perla Dark Extacy

    La Perla Dark Extacy

    від: 7 359 грн
    7 359 грн
  • La Perla In Rosa Eau de Parfum

    La Perla In Rosa Eau de Parfum

    від: 43 грн
    4 151 грн
  • La Perla Eclix

    La Perla Eclix

    від: 4 088 грн
    4 088 грн
  • La Perla Just Precious

    La Perla Just Precious

    від: 846 грн
    3 651 грн
  • La Perla Eau de Parfum

    La Perla Eau de Parfum

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • La Perla La Mia Perla Nera

    La Perla La Mia Perla Nera

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • La Perla Divina Eau De Parfum

    La Perla Divina Eau De Parfum

    від: 748 грн

    Немає в наявності

  • La Perla La Mia Perla

    La Perla La Mia Perla

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • La Perla J'aime La Nuit

    La Perla J'aime La Nuit

    від: 1 122 грн

    Немає в наявності

  • La Perla J'aime Elixir

    La Perla J'aime Elixir

    від: 1 229 грн

    Немає в наявності

  • La Perla J'aime

    La Perla J'aime

    від: 1 122 грн

    Немає в наявності

Сортируется по возрастанию. Установить по убыванию

12 шт.

Від білизни до світової слави.

Стара італійська торгова марка La Perla, у наш час вважається еталоном неперевершеної розкоші та вірності традиціям. Велике та знамените виробництво випускає насамперед жіночу білизну та корсети, також модний одяг та аксесуари. А почалося все у 1954 році, коли засновниця компанії Ада Мазотті відкрила у Болоньї невелике текстильне виробництво корсетів. Оговтавшись від війни Італія вимагала краси та витонченості, тому якісні предмети почали швидко продаватися. У роботі бренд використовував різні види дорогої тканини, від чого незабаром став популярним серед знаті. Власне білизна надійшла у виробництво та продаж вже у 1960 роках, разом із цією подією слава про La Perla почала розширюватися в Європейських країнах. Наступною віхою у розвитку торгової марки стали 1970-ті роки, коли у світ виходять купальники та колекції пляжних аксесуарів. Таким чином торгова марка стала відомою та затребуваною, її бутики відкриваються у Мілані, Парижі та багатьох інших знакових містах світу. Цікаво, що до чоловічих колекцій компанія розпочала лише 2002 року, вже будучи у статусі старої та культової, до того бренд був виключно жіночим. До парфумерної лінійки La Perla приступила в 1987 році, проте аромати з'являлися нерегулярно, постійно вони почали виходити вже в 21 столітті, ця тенденція стосується і всіх конкурентів бренду. Якщо говорити про парфумерний настрій цього виробника, то ми побачимо, що всі парфуми напрочуд різноманітні та позитивні за своїм настроєм. Вони вміщують безліч квітів та фруктів і підходять швидше для молодої аудиторії та середнього віку.

Аромати сучасності.

  • Серед новинок торгової марки окремо варто відзначити парфум La Perla La Mia Perla, створений у 2017 році на перетині східної та фруктової тематики. Привабливий і гарний парфум наливається мандариновою насолодою, переплетеною з приголомшливими мотивами білого перцю, створюючи цей цікавий мотив. Далі підлогу ірисової помадки розквітає ірисова трель. Ідеальний для носіння у спеку або пізно навесні.
  • Ще одна красива і неймовірно жіночна парфумована вода носить назву La Perla Divina Eau De Parfum, вона створена в 2013 році стараннями майстра Альберто Морілласа і нагадує коктейль, дбайливо налитого в келих чемним офіціантом. На одній лінії звучить п'янкий коктейль апельсиновий колір та патока ванільного крему. Цей твір швидше підійде для світського вечірнього рауту, він максимально висловить вашу природу, зробить чарівною та бажаною.
  • Ще один меланхолійний та привабливий букет La Perla Just Precious, створений стараннями парфумера Франсуази Карон, що пропонує його у вигляді парфумованої води деревного та східного змісту. Багато квітів, таких як півонія, жасмин, жовтий іланг-іланг та інших, переплетені тут у привабливий і багатошаровий букет, якому саме місце на вашому туалетному столику.

Як бачимо, все за що береться La Perla, виходить у неї з максимальним успіхом та справжньою жіночністю. Зараз торгова марка рада представити сотні найменувань товарів, об'єднаних спільною метою – зробити жінку ще красивішою та привабливішою.