Laura Biagiotti
Засновниця легендарного модного та парфумерного бренду з Італії Laura Biagiotti, народилася в сім'ї процвітаючих модельєрів, але в підлітковому віці бачила своє життя пов'язане з археологією. Вона мала вищу історичну освіту, але реальне життя внесло свої корективи і Лаура починає цікавитися світом моди. Працюючи з батьками, вона досягає певного успіху та створює спільну колекцію для італійського авіагіганта Alitalia.
Проте, палкий італійський темперамент взяв своє і донька вирішила йти власним шляхом, навіщо переїжджає до Флоренції, де починає працювати на інші бренди. У статусі незалежного дизайнера Лаура здобула немалу популярність і досвід, проте все більше хотілося відкрити власний модний бренд, в якому вона могла б бути повноправною господаркою.
У 1972 році, за підтримки чоловіка Джанні Зінья, вона створює пробну лінійку жіночого одягу, за яку на неї чекав успіх. Спочатку Laura Biagiotti був виключно жіночим брендом, чоловіча лінійка вийшла значно пізніше, лише 1990 року.
1982 ознаменувався виходом на парфумерний ринок. На той час торгова марка вже була підприємством, тому могла не економити на компонентах і творцях самих ароматів. Так у різний час із брендом працювали Sophie Labbe, Juliette Karagueuzoglou, Michel Almairac, Sophia Grojsman та інші відомі особи індустрії. На думку критиків, парфумерія від Біаджотті ніколи не скочувалась до "попсового" рівня, не пропонувала явний комерційний "прохідняк" для мас, воліючи триматися класичної лінійки.
Laura Biagiotti Venezia Vintage - легендарна туалетна вода 1995 року, що пропонує дуже складний та багатошаровий парфумерний сюжет для гурманів. Для багатьох поціновувачів саме цей запах став знаковим явищем доби та ностальгійною його частиною. Тут звучить безліч компонентів квіткового, трав'янистого та східного настрою.
Laura Biagiotti Roma Uomo - цей парфум згадується у чоловічій частині бренду. Датований 1992 гордий одеколон - це східна і фужерна щільність, поєднана з явним східним димом і смолистою частиною. Також складний і прекрасний флер, який швидше за все сподобається старшому поколінню поціновувачів.
Лаури не стало у 2017 році і спадкоємицею модної імперії стала її єдина дочка Лавінія Біаджотті. Бренд займає серйозну нішу на Європейському ринку і випускає продукцію різних сегментів.