Le Labo

Le Labo

Сортируется по убыванию. Установить по возрастанию

3 шт.

  • Le Labo Jasmin 17

    Le Labo Jasmin 17

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • Le Labo Jasmin 17 Тестер

    Le Labo Jasmin 17 Тестер

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • Le Labo Labdanum 18 Тестер

    Le Labo Labdanum 18 Тестер

    від: 43 грн

    Немає в наявності

Сортируется по убыванию. Установить по возрастанию

3 шт.

Бренд Le Labo починає свою історію з...нудьги. Двоє молодих людей - Фабріс Пено і Едді Роскі займалися маркетингом гіганта індустрії Giorgio Armani Fragrances і одного прекрасного дня зрозуміли, що смертельно занудьгували у світі продуманої, відполірованої та випрасуваної "корпоративної" парфумерії.

У повітрі витала ідея створити щось оригінальне, але водночас без великих фінансових витрат. Ідея їхнього стартапу полягала в максимальній несхожості на гламурні бутики та корнери відомих брендів. Перший магазин під брендом Le Labo відкривається як справжня лабораторія. Усередині було все необхідне робоче обладнання, інгредієнти майбутніх парфумів та порожні флакони.

На думку креативних творців, клієнт повинен був "підняти завісу" роботи над парфумерією і побачити всі процеси на власні очі, як, наприклад, приготування вашої страви в ресторані. Клієнти відчували, що одержують не просто товар, а фантастичний ексклюзив. Крім того, ваш майбутній аромат змішувався з вами, що робило його ідеально свіжим.

Говорячи про знакові роботи компанії, перш за все варто згадати дебютний аромат Le Labo Santal 33, якому багато в чому бренд і завдячує успіхом. Автор композиції, Frank Voelkl, зумів по-новому передати лісову досконалість та розкрити її потенціал. Це той самий парфум, який з рівною часткою успіху можна любити чи ненавидіти, що з ним і відбувається з 2011 року.

Ще один знаковий продукт торгової марки - Le Labo Bergamote 22 вийшов зусиллями автора Daphne Bugey. Це стильна і небагатослівна одеколониста вода, з ледь помітною гіркуватістю і майстерно продуманою терпкою зеленню. Так, тут є схід, але він дуже делікатний, не розбавляє загальне враження і не змащує його. Більшість людей відносять його до складних цитрусових робіт.

Незважаючи на те, що ідея "вистрілила" у всьому світі, на даний момент торгова марка, як і раніше, не має агресивної маркетингової стратегії і не прагнути бути скрізь. В основі такого стану речей лежить думка Фабріса та Едді про неприпустимість "конвеєрного" випуску ароматів. Крім парфумерії, торгова марка також випускає засоби для гоління, подарункові набори і невелику кількість сувенірів.