LOreal

LOreal

Сортируется по возрастанию. Установить по убыванию

5 шт.

Сортируется по возрастанию. Установить по убыванию

5 шт.

Перший період

Без сумніву, світ косметики та парфумерії був би неповним без Французького гіганта L'Oreal, який веде свою історію вже 110 років, з 1909 року. А почалося все зі сміливою на свій час ідеї, а саме можливості фарбувати волосся синтетичною фарбою. З цією самою ідеєю молодий хімік Ежен Шуллер. Першою "клієнткою" майбутнього бренду стала дружина Шуллера, після вдалого експерименту фарба з'явилася в низці перукарських салонів, де почала користуватися популярністю. Сама назва походить від популярної на той час зачіски L'Aureale, що обрамляє обличчя. Протягом кількох років торгова марка успішно продавала фарби і розросталася, поки в 1934 не поглинула дрібнішого виробника. На його потужностях розвиток пішов значно швидше.

У 1937 році Лореаль починає видавати свій власний журнал про моду та красу Marie-Claire, який досі користується популярністю у всьому світі. Цікаво, але компанія була офіційно зареєстрована лише у 1939 році, вже будучи серйозним гравцем на ринку.

Новий час

Ця епоха для L'Oreal почалася 1957 року, зі смертю Ежена Шуллера. Новою власницею компанії стала його дочка с. Ця жінка почала планомірно скуповувати конкурентів, чим займалася протягом усієї своєї діяльності. Так до куплених брендів потрапили Lancome, Garnier, Bioterm та інші. Найбільшою в цьому плані купівлею став американський косметичний бренд Maybelline, який був придбаний у 1996 році за 786 мільйонів доларів.

Парфумерія

  • У цьому плані торгова марка не виходила у світові лідери і можна згадати лише один знаменитий парфум L'Oreal Ambre Libertine, побачив світ 1985 року. Дивовижне поєднання білих кольорів та спецій шепоче нам свою особливу історію, повну переживань. Зараз цей шедевр не випускається, зважаючи на те, що материнська компанія припинила випуск парфумерії під власним ім'ям, маючи в портфелі ряд великих виробників парфумерії.

Наш час

Зараз L'Oreal є транснаціональним гігантом, капіталізація якого сягає ста мільярдів євро. На даний момент брендом управляє онука засновника Франсуаза Бетанкур, яка має статус найбагатшої жінки у світі. Дивно, але корпорація Лореаль вміщує понад п'ятсот брендів різної спрямованості, двадцять п'ять косметологічних компаній, науково-дослідні центри, заводи, логістичні склади та багато іншого. Та що, купуючи косметичні засоби або парфумерію, ви з великою ймовірністю набуваєте продукту, виробленого цією величезною корпорацією.