M.INT

M.INT

Сортируется по возрастанию. Установить по убыванию

8 шт.

  • M.INT Meek Passion Тестер

    M.INT Meek Passion Тестер

    від: 9 539 грн
    9 539 грн
  • M.INT Meek Passion

    M.INT Meek Passion

    від: 12 427 грн
    12 427 грн
  • M.INT Fashion Intervention Тестер

    M.INT Fashion Intervention Тестер

    від: 9 539 грн
    9 539 грн
  • M.INT Fashion Intervention

    M.INT Fashion Intervention

    від: 12 427 грн
    12 427 грн
  • M.INT Eternal Love

    M.INT Eternal Love

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • M.INT Vibrant Scent Набір 2х20 edp

    M.INT Vibrant Scent Набір 2х20 edp

    43 грн

    Немає в наявності

  • M.INT Vibrant Scent Тестер

    M.INT Vibrant Scent Тестер

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • M.INT Vibrant Scent

    M.INT Vibrant Scent

    від: 43 грн

    Немає в наявності

Сортируется по возрастанию. Установить по убыванию

8 шт.

 Історія бренду M.INT була розпочата засновниками Хелен і Сержем Мінт у 2012 році. Бренд M.INT народився в Італії та був оголошений під гаслом "Те, що викликає емоції". У 2016 році була створена колекція з 20 унісекс ароматів, парфумованих вод об'ємом 70 мл кожен. Це результат кропіткої роботи та численних експериментів - у тісній співпраці з найкращими парфумерами світу з компаній Firmenich та Robertet.

 Використовуючи найкращу сировину в поєднанні з новітніми технологіями та ноу-хау, дует зміг налаштувати кожен акорд чарівного ароматного букету і підпорядкувати його звучанню прекрасного оркестру. Кожен аромат має свій емоційний почерк, неповторний стиль і наповнений любов'ю. Всі аромати вироблені у Франції, дизайн упаковки розроблений Dome Agency Global Creative.

 Елен і Серж вкладають душу в стилістичну концепцію кожного аромату. Вони керувалися насамперед своїм баченням ідеального аромату. Їхньою місією було не слідувати популярним трендам, а звернутися до якомога ширшої аудиторії. Вони вірять, що знайдуть багато однодумців, чиї смаки та світогляд збігаються з їхніми. Це і є головним завданням у стилістичній концепції та подальшому розвитку бренду M.INT". - йдеться у повідомленні бренду.