Maison Martin Margiela

Maison Martin Margiela

Сортируется по возрастанию. Установить по убыванию

2 шт.

  • Maison Martin Margiela Coffee Break Тестер

    Maison Martin Margiela Coffee Break Тестер

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • Maison Martin Margiela Coffee Break

    Maison Martin Margiela Coffee Break

    від: 43 грн

    Немає в наявності

Сортируется по возрастанию. Установить по убыванию

2 шт.

Для більшості людей бренд Maison Martin Margiela не є відомим ім'ям, однак у колах поціновувачів ця торгова марка є легендарною. Історія бренду починається в 1988 році, коли молодий бельгійський дизайнер Мартін Маржієлла відкрив його. Виробник відразу став помітним завдяки своєму нестандартному стилю та підходу до індустрії.

До цієї події Мартін вивчав моду в Антверпенській школі образотворчих мистецтв і з початку професійного шляху автор тяжів до авангардного стилю та деконструктивізму, що зрештою і сформувало його творчий стиль. Він свідомо оголював шви та складки готового одягу, пропонував у ньому радикальні рішення, що привело його в асистенти до самого Жан-Поля Готьє. У ролі помічника він працював до 1987 року, коли вирішив йти самостійно.

Вже перші самостійні покази під брендом Maison Martin Margiela пройшли з великим успіхом, хоча більше нагадували сюрреалістичний перформанс. Моделі виходили у найнеймовірніших костюмах і буквально шокували публіку. Також сам Мартін відмовлявся виходити на фінальний уклін, мотивуючи це тим, що над колекцією працював великий колектив, а не він сам.

Упродовж наступного десятиліття Мартін став знаковою фігурою модного світу. Він мав відношення до креативної лінійки одягу бренду Hermes, працював з багатьма дизайнерами світу, а 2002 року зробив свій бренд Maison Martin Margiela публічною компанією, контрольний пакет акцій якої був придбаний міжнародним конгломератом OTB Group. При цьому сам Мартін зберіг за собою крісло креативного директора, з поста якого пішов у 2009 році.

Парфумерне крило торгової марки відкрилося в 2010 році і зараз налічує 27 ароматів різної спрямованості. Більшість творів зібрано у колекції Replica, що складається з 24 творів. Як і дизайнерські колекції - ця лінійка нішева і дуже складна, над її багаторічним виробництвом працювали такі фахівці як Dominique Ropion, Louise Turner, Jacques Cavallier, Marie Salamagne, Alienor Massenet, Carlos Benaim і Fabrice Pellegrin. В результаті ми отримали сміливі та авангардні продукти для особливого кола поціновувачів та професіоналів.

Ці парфуми не продаються скрізь, їх не надягають на кожен день, а скоріше за настроєм та в особливі моменти життя. У цій строкатій компанії неможливо знайти щось особливе, тому що ми всі різні, але постараємося акцентувати увагу на найзнаковіших пірамідах бренду.

Maison Martin Margiela By the Fireplace - складний і неоднозначний парфум за авторством Марі Соломону, який можна однаково любити і ненавидіти. Нео східний стиль з дещицею смажених каштанів, рясно змочених толуанським бальзамом, ваніллю і ще багато чим. За відгуками – краще підійде для дуже холодної зими, але це вибір кожної людини.

Maison Martin Margiela Dancing On The Moon - тантричний та неземний парфум, схильний до переосмислення класики та переливів на шкірі. Він не тяжіє до певної статі, а йде своєю дорогою, прокладеною на вашій шкірі. Рясні альдегіди прориваються грою жасминово-ірисового полотна та щільного кашмерану. Це дуже селективне творіння, яке кожен розуміє за своїм чи не зрозуміти зовсім.

Maison Martin Margiela Under The Lemon Tree - як видно з назви, це лимонно – трав'яний одеколон, але не варто поспішати з висновками. Грамотно продумана і зважена піраміда не втомлює і не набридає, вона ніби ширяє над вами, пропонуючи нові відкриття та свіжі погляди на тематику. Цінителі відзначили продукт та пропонують його для літньої чи осінньої погоди.

На даний момент бренд випускає колекції парфумерії, одягу та аксесуарів, як і раніше, вони викликають культурну дискусію та завжди актуальні.