Mancera
Аромати з кутюр.
Історія знаменитого селективного бренду Mancera, починається як усе геніальне у нашому світі – випадково. За офіційною версією, все почалося в той момент, коли три мандрівники познайомилися при пересадці на рейс. Серед них був і засновник компанії П'єр Мансера, який палко бажав створити особливу лінійку парфумерії. Товариші підтримали його і у 2007 році нова торгова марка започатковує існування. Вона відкриває бутік у центрі Парижа. Особливістю компанії була абсолютна несхожість ні на що в тодішньому світі парфумерії, ніби клієнт занурився з головою у пристрасний світ подорожей та далеких мандрівок. Звичайно, це не могло не залучити еліту Франції і незабаром до магазину потяглися заможні клієнти, а торгова марка здобула світову популярність. Трохи згодом серед фанатів бренду стали з'являтися зірки шоу бізнесу та еліта світу моди. А секрет успіху Mancera простий, це експромт, різноманітні, екзотичні і часом просто авантюрні піраміди, які розривають на шматки набридлі стереотипи і ставлять нові рамки якості. Говорячи про продукцію торгової марки, складно виділити найбільш відомий або парфум, що вдалася, так як всі вони неймовірно різнобічні і складні.
Парфуми на всі часи.
- Якщо ви любите свіжі морські пригоди, то вам не знайти кращого аромату, ніж Mancera Aoud Blue Notes, дивовижний і дуже красивий букет говорить з нами на мові яскравості і прекрасного настрою. до складу піраміди входить дивовижна хвиля бергамота та фруктових нот, на які лягає солодкуватий корінь ірису та мелодійна червона троянда в оточенні диму сандалового дерева.
- Продовжуючи цю тематику на сцені з'являється парфумована вода Mancera Holidays, сама назва якої говорить про її спрямованість. Гарний і спокійний парфум, який сподобається різному віку завдяки дивовижній піраміді. Солодкий кокос супроводжує зворушливий соковитий бергамот та морські акорди. Слідом переходить інтенсивний напівтон тіаре, підкреслений дикою ваніллю та пристрасним мускусом.
- І нарешті, один з найвідоміших парфумів у всій колекції - Mancera Aoud Violet, створений одночасно в пряній і кольоровій тематиці, він ніби ширяє між двома світами, не віддаючи перевагу нікому. На початку ми відчуємо порив, взятий з деревної солодощі та терпких зелених мотивів, потім на їх місці виросте магічний півтон білого мускусу підлогу амбровим полотном.
Окремо варто відзначити відмінне виконання флаконів, вони створені зі спеціального захисного скла, яке перешкоджає перегріву та ультрафіолетовому випромінюванню, від чого якість аромату краще зберігається. На даний момент у колекції торгової марки налічується п'ятдесят сім парфумів різного спрямування, вони відмінно гармонують між собою. Цікаво й те, що бренд не випускає різноманітної продукції, віддаючи перевагу тільки парфумам.