Nishane

Nishane

Сортируется по возрастанию. Установить по убыванию

6 шт.

  • Nishane B-612 Тестер

    Nishane B-612 Тестер

    від: 3 126 грн
    3 126 грн
  • Nishane Vain & Naive

    Nishane Vain & Naive

    від: 3 741 грн

    Немає в наявності

  • Nishane B-612

    Nishane B-612

    від: 3 473 грн

    Немає в наявності

  • Nishane Vain & Naive Тестер

    Nishane Vain & Naive Тестер

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • Nishane Muskane

    Nishane Muskane

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • Nishane Florane

    Nishane Florane

    від: 43 грн

    Немає в наявності

Сортируется по возрастанию. Установить по убыванию

6 шт.

Багато в чому торгова марка Nishane є унікальною. По-перше, це перший та єдиний бренд нішевої парфумерії з Туреччини, відомий далеко за її межами (на даний момент географія продажів налічує понад 45 країн). По-друге, це виключно якісна висока парфумерія, що передає дух своєї батьківщини, її частинку.

Цільовою аудиторією Nishane є розпещена Європейська публіка, готова платити чималі гроші за вишуканість та художній смак, який проявляється у всьому. Перша згадка про бренд датується 2015 гордим і незважаючи на короткий термін, виробник встиг заявити про себе тридцятьма ароматами, кожен з яких виконаний у концентрації парфуми. Засновниками та креативними директорами Nishane є Мурат Катран Мерт Гюзель. Ці чудові люди не просто створюють парфумерію в широкому значенні, а й думають про Стамбул, як про міст між сходом та заходом.

Не варто забувати і про якість продукції. Виробник свідомо відмовився від хімічних замінників, віддаючи перевагу більш дорогій натуральній сировині, що в результаті позитивно позначилося на кінцевих продуктах бренду.

Всі аромати Нішан по-своєму цікаві та красиві, але спробуємо зупинитися на деяких із них:

Фужерна та пряна симфонія Nishane Ambra Calabria, це хрумка зелень, трави та квіти, сплетені у тісний вінок. Аромат зухвалий і одночасно поступливий, у ньому відчувається тонкий художній смак та індивідуальність. Гальбанум із жасминовою частиною та спецією коріандр ведуть у східне русло, але з явною Європейською традицією. Поціновувачі відзначають оригінальність і особливий характер цих парфумів.

Гірко – свіжа та морська симфонія Nishane Boszporusz, з'явилася на ринку у 2015 році, у першій хвилі продуктів, та привернула увагу аудиторії. Безліч квіткових орнаментів, легкий східний серпанок і фантастичний колорит, ось складові успіху цього парфуму, як і решта запахів, цей підійде для чоловіків і жінок.

Нині Нішан, незважаючи на очевидний успіх торгової марки, продовжує розвивати виключно парфумерний напрямок. На офіційному сайті компанії ви не зустрінете ароматичних свічок, дифузорів та багато іншого, це тільки парфумерія, від початку до кінця.