Nishane

Nishane

Сортируется по убыванию. Установить по возрастанию

4 шт.

  • Nishane Wulong Cha X

    Nishane Wulong Cha X

    від: 6 669 грн

    Немає в наявності

  • Nishane Hacivat X

    Nishane Hacivat X

    від: 6 926 грн
    113 грн
    6 926 грн
  • Nishane Hacivat X Тестер

    Nishane Hacivat X Тестер

    від: 4 284 грн

    Немає в наявності

  • Nishane Wulong Cha X Тестер

    Nishane Wulong Cha X Тестер

    від: 43 грн

    Немає в наявності

Сортируется по убыванию. Установить по возрастанию

4 шт.

Багато в чому торгова марка Nishane є унікальною. По-перше, це перший та єдиний бренд нішевої парфумерії з Туреччини, відомий далеко за її межами (на даний момент географія продажів налічує понад 45 країн). По-друге, це виключно якісна висока парфумерія, що передає дух своєї батьківщини, її частинку.

Цільовою аудиторією Nishane є розпещена Європейська публіка, готова платити чималі гроші за вишуканість та художній смак, який проявляється у всьому. Перша згадка про бренд датується 2015 гордим і незважаючи на короткий термін, виробник встиг заявити про себе тридцятьма ароматами, кожен з яких виконаний у концентрації парфуми. Засновниками та креативними директорами Nishane є Мурат Катран Мерт Гюзель. Ці чудові люди не просто створюють парфумерію в широкому значенні, а й думають про Стамбул, як про міст між сходом та заходом.

Не варто забувати і про якість продукції. Виробник свідомо відмовився від хімічних замінників, віддаючи перевагу більш дорогій натуральній сировині, що в результаті позитивно позначилося на кінцевих продуктах бренду.

Всі аромати Нішан по-своєму цікаві та красиві, але спробуємо зупинитися на деяких із них:

Фужерна та пряна симфонія Nishane Ambra Calabria, це хрумка зелень, трави та квіти, сплетені у тісний вінок. Аромат зухвалий і одночасно поступливий, у ньому відчувається тонкий художній смак та індивідуальність. Гальбанум із жасминовою частиною та спецією коріандр ведуть у східне русло, але з явною Європейською традицією. Поціновувачі відзначають оригінальність і особливий характер цих парфумів.

Гірко – свіжа та морська симфонія Nishane Boszporusz, з'явилася на ринку у 2015 році, у першій хвилі продуктів, та привернула увагу аудиторії. Безліч квіткових орнаментів, легкий східний серпанок і фантастичний колорит, ось складові успіху цього парфуму, як і решта запахів, цей підійде для чоловіків і жінок.

Нині Нішан, незважаючи на очевидний успіх торгової марки, продовжує розвивати виключно парфумерний напрямок. На офіційному сайті компанії ви не зустрінете ароматичних свічок, дифузорів та багато іншого, це тільки парфумерія, від початку до кінця.