Obvious
Сьогодні парфуми як ніколи є аксесуаром показухи, соціальним атрибутом. Зі свого боку, Obvious вважає, що "ексклюзивні, рідкісні та коштовні" парфуми стали абсолютно буденними, і навіть ілюзорними, нескінченно відтворюючи матеріалістичні сценарії та заплутані, навіть претензійні, наративи. Прагнучи відновити відчуття справедливості та відкинути зайве, було створено Obvious.
Парфумерний дім, чия груба, богемна краса мала бути настільки ж ясною, наскільки й очевидною. Натхненні бажанням відродити те, що є безцінним - автентичність, баланс, гармонію - творіння приховують справжню витонченість під своєю простотою.
Торгова марка існує з 2020 року і за час існування створила тринадцять парфумерних робіт. Також в асортименті є невеликий вибір рідкого мила. Очевидні аромати, створені насамперед для того, щоб радувати і переконувати нас у двох абсолютних речах: нашій унікальності та усвідомленні того, що ми є частиною єдиного цілого.