Pierre Balmain

Pierre Balmain

Сортируется по возрастанию. Установить по убыванию

1 шт.

  • Pierre Balmain Extatic Тестер

    Pierre Balmain Extatic Тестер

    від: 43 грн

    Немає в наявності

Сортируется по возрастанию. Установить по убыванию

1 шт.

Культура моди та парфумерії.

Знаменита французька модна кампанія Pierre Balmain, на даний момент входить до числа найвпливовіших компаній у своєму сегменті. Торгова марка перш за все випускає одяг, аксесуари та іншу продукцію, популярну на ринках усього світу. Історія самої мануфактури починається з імені творця П'єра Бальмена, батько якого був власником невеликого швейного виробництва. З ранніх років його син любив спостерігати за процесами виробництва на різних етапах. Разом з цим він отримував і цілком практичні знання, які згодом допомогли налагодити власну справу. У 1934 році П'єр вступає до Паризького Інституту Витончених Мистецтв, і одного разу випадок зводить молодого майстра з відомим на той час модельєром Робером Піге, який гідно оцінив талант молодої людини і навіть купив у того кілька ескізів. Це підстьобує П'єра ходити модними показами і далі вдосконалювати власний стиль. 1945 став місто народження нового модного будинку, якому судилося стати візитною карткою повоєнної Європи. Моделі від Бальмена не мали нічого спільного з визнаними трендами, вони начебто сповідували власний стиль та філософію.

  • Серед ароматичних відкриттів від Pierre Balmain особливо хочеться відзначити благородну туалетну воду Pierre Balmain Homme, вона чудово поєднується із дорогим діловим стилем, вносить особливий шарм у кожен вихід свого господаря. Це відмінне поєднання нот сходу і фужерного старту, присмаченого гіркотою дорогої шкіри. Ідеальне рішення для повноцінного закінченого стилю.

Бренд на усі часи.

Через два роки, 1947 року компанія презентує перший аромат, це був феноменальний успіх, який незабаром підкріпився ще більше. У наступні роки бренд стрімко розвивається, стаючи великою та впливовою організацією. Покази бренду, як і раніше, проходили з величезним успіхом. Так тривало до 1982 року, коли П'єр пішов від нас. З цієї миті престиж старої мануфактури падає. Як креативні директори були запрошені різні відомі особистості, але найчастіше вони зайво захоплювалися миттєвими трендами, втрачаючи стару багату аудиторію марки. Серед таких особистостей був навіть знаменитий Оскар Де Ла Рента, який також не дав справи помітного поштовху. Друге народження торгової марки приходить із появою в ній кутюр'є Крістофа Декарнена, який буквально підняв стару торгову марку з попелу. Його руками на світ з'явилися “правильні” покази, що повертають колишній дух усьому бренду.