Playboy
Кролик як символ нового світу.
Хто не знає знаменитого бренду Playboy? Легендарний кролик уперше з'явився на обкладинці першого номера легендарного журналу ще далекого 1953 року, коли в колишньому СРСР і не могли подумати про таку вільність. За словами самого творця компанії Х'ю Хефнера, випускаючи перший номер у світ, ніхто не міг сказати, чи вийде другий. Але він вийшов, а разом з ним і цілий пласт нової культури, що зухвала як міні і викликає як пін-ап. Згодом випуск першого у світі еротичного журналу переріс у цілу індустрію розваг для дорослих. Величезна кількість власності компанії в усьому світі, найкрутіші вечірки у різних частинах світу і звичайно розкріпачення, ось візитні картки торгової марки, яку знають усі. За словами самого Х'ю, якого, на жаль, вже немає з нами, він не вважав свій журнал тільки еротичним таблоїдом. Це видання про спосіб життя, стиль, а красиво жити не заборониш. Особливе місце в історії видання займає його співпраця зі знаменитостями. У різний час йому позували такі актриси як Ума Турман, Памела Андерсон, Анна Седокова, Брітні спірс і ще сотні інших відомих особистостей. Якщо говорити про співпрацю видавничого дому з письменниками, то у різні роки в Playboy видавалися твори знаменитого Польського фантаста Станіслава Лема, майстра жахів Стівена Кінга та інших майстрів слова. При такому розвитку справи не дивно, що індустрія аксесуарів із кроликом також має величезний успіх. Сотні позицій товарів, серед яких одяг, предмети для дому і звичайно парфумерія, завжди мають успіх у світової аудиторії.
Парфуми для розкутих.
Як і слід очікувати, аромати від Плейбой, це легкі та нехитрі туалетні води, які приємно приміряти на себе щодня. У їхніх пірамідах не знайдеш зарозумілість чи снобізм, та й чи потрібно це?
- Отже, відкриває наш огляд туалетна вода для чоловіків Playboy Generation Men. Відкриваючи для себе цей аромат легко фантазувати на тему відпочинку на блакитному березі, серед податливої тропічної природи і красунь. На перший план твір виносить грайливий напівтон ананаса, з'єднаний із корицею та лавандою. Звичайно, для ділової атмосфери ця вода навряд чи підійде, але на кожен день це те, що потрібно.
- Незважаючи на назву Playboy London, цей твір не має в собі і краплі манірності, навпаки, він максимально наближений до Європейської клубної культури. Старт парфуму заманить у мережі з'єднанням мандарина і грейпфрута, на який виходить лагідна трель кориці підлогу терпкими зеленими нотами. Це злиття подарує внутрішній комфорт та пристрасть.
Отже, на даний момент компанію Плейбой можна назвати одним з найуспішніших медійних брендів в історії. Важко перерахувати всі сфери її впливу, але куди б не приходив кролик, скрізь він приносить розкутість і звичайно особливий спосіб життя.




