Rituals
Нідерландську торгову марку Rituals, з упевненістю можна назвати одним із найнезвичайніших явищ сучасності. Така гучна заява заснована на тому, що компанія однаково успішно випускає засоби гігієни, парфумерію, засоби для чищення, косметологічні препарати і навіть чай. І будь-який з перерахованих продуктів відмінно вписується у філософію бренду і має виняткову якість.
До речі про філософію: Rituals позиціонують себе як представник Азіатської спа культури на Європейському ринку. У цьому сенсі вони перевершили безліч конкурентів, оскільки пропонують колекції із десятків продуктів, об'єднаних спільною ідеєю. А загальна кількість позицій бренду понад 400. У 2016 році Rituals отримали престижну галузеву нагороду MAPIC Awards, незважаючи на те, що менеджмент не вважає за потрібне витрачати великі гроші на рекламу, воліючи покращувати виробництво.
Багато інтерв'ю, засновник торгової марки Раймонд Клостерман підкреслював, що його компанія інвестує в продукти, дозволяючи тримати їхню ціну на прийнятному рівні для країн ЄС. Але особливістю виробника, звичайно, є парфумерна колекція, що налічує понад 50 найменувань.
Rituals Fleurs de L'Himalaya - це химерний і складний запах східного та квіткового штибу, здатний перетворити будь-який образ, відкрити Вас світу і подарувати насолоду. В основі композиції лежить з'єднання півонії та дикої орхідеї. Але все це представлено з унікальною гармонією, на яку здатні лише справжні майстри.
Rituals Roi D'Orient - нагадує спокійний і прихильний схід, з його неймовірною фантазією та справжньою щирістю. Пульсуючий і красивий парфум зітканий із перцевого півтону та мускусної бази. Крім звичайного застосування, запах використовується в комплексі зі спа процедурами або медитативними практиками.
На особливу увагу заслуговує географія роботи бренду, яка поширюється на країни західної Європи та Східний регіон. Незважаючи на те, що Rituals народжений у Нідерландах, він зумів пробитися на ринок таких екзотичних країн, як Катар, Оман та Андорра. В основі цього успіху лежить природна гармонія і чесність перед клієнтом, який завжди очікує на кращу якість.