Rochas
Мода без кордонів та стереотипів.
Говорити про знамениту торгову марку Rochas можна нескінченно. Це один із родоначальників сучасної моди, створений у той час, коли її легенди ще не народилися. Все почалося в 1925 році з Дизайнера Марселя Роша, який заснував бренд у 22 роки. Такий молодий вік не завадив Марселю мати власний стиль і бути успішним, незважаючи на те, що ринок моди тоді вже заповнювали багато великих гравців. Наш герой першим запропонував світові спідниці із кишенями. А спонукало його на цей крок благородне бажання одягнути свою дружину за останнім словом моди. Бренд стрімко набирає популярності, стаючи в одних рядках з Шанель та Пату. Тридцяті роки остаточно закріпили будинок Rochas серед модних знаменитостей. Компанія починає освоювати ринок аксесуарів, відкриває нові торгові точки. 1934 року, натхненний Голлівудським відрядженням Марсель, вирішує створити відділ, присвячений виключно створенню модного одягу для кіноринку. На цьому заокеанські плани Роша не закінчувалися, 1937 року він відкрив перший бутік французького бренду на Манхеттені. Завдяки йому заокеанська публіка дізналася про торгову марку з Європи.
Аромати для справжнього життя.
- З 1936 бренд починає створювати і парфумерію. До речі, Роша ніколи не вважав парфумерне мистецтво другорядним і працював лише з майстрами своєї справи, такими як Едмон Рудницька, Гай Робер та інші. Не змінює своїх правил бренд і тепер, віддаючи перевагу найвідомішим персонам світу парфумерії.
- Позитивний сонячний парфум для жінок Rochas Soleil De Rochas, ніби зійшов із нескінченного літнього дня, повного пригод та радості. Старт дає солодкий дует кремової туберози підлогу запашною магією танжерину. Далі простежується чудовий апельсиновий колір, згуртований з деревними та ванільними перекатами. Жінки, що спробували його, часто порівнюють парфум з ковтком сонця в холодний похмурий день і з цим важко не погодитися.
- Як видно з назви, парфумована вода Rochas Secret de Rochas Rose Intense, це ще один витвір на вічну тему троянди. Але не варто поспішати з висновками, аромат цікавий своєю подачею, де основний компонент поєднується з трепетною вуаллю фруктів та мускусного килима. Навряд чи у світі можна знайти так добре складені квіткові букети. При цьому користувачі відзначають, що троянда не лізе тут на перше місце, воліючи з'являтися і зникати в найдивовижніший момент.
- Якщо говорити про чоловічі витвори торгової марки, то тут перше місце однозначно займає туалетна вода 1999 Rochas Man. Досконалий хіт для чоловіка середнього віку, який звикли до добрих речей. Цікаво ще й те, що дітище парфумера Моріс Руссель воліють не тільки чоловіки, а й жінки. Інтимний, ненав'язливий і дуже красивий букет на підставі лаванди, відтінків солодощі і теплоти. Ймовірно, з цієї причини його популярність не падає вже майже двадцять років.
Зараз бренд Роша належить світовому гіганту "Проктер енд Гембл", під лейблом виготовляються колекції одягу, аксесуарів та багато іншого. Однак, парфумерна область становить вагому частину.