Shiseido

Shiseido

Сортируется по возрастанию. Установить по убыванию

1 шт.

  • Shiseido Bravas (Винтаж)

    Shiseido Bravas (Винтаж)

    від: 43 грн

    Немає в наявності

Сортируется по возрастанию. Установить по убыванию

1 шт.

З парфумерної Японії з коханням.

Парфумерний та модний бренд Shiseido – це традиції Японської парфумерної школи, яка чудово вписалася у Європейський колорит. Активно розвиваючись із далекого 1956 року, цей виробник завоював визнання досвідченої публіки. Shiseido не йде за модними течіями, а створює свій власний стиль, відмінний від усього, що ми знаємо про парфумерію. Історія легендарної Японської торгової марки Shiseido, починається дуже давно, в 1872, коли колишній лікар військово-морського флоту Арінобу Фукахара відкрив у Токіо першу аптеку європейського типу. Це був заклад, де поділялися зали на рецептурний і безрецептурний. Крім того, заклад пропонував і широкий вибір новинок, серед яких була зубна паста - абсолютна нововведення для тодішнього світу. Згодом, зрозумівши важливість нововведень Фукахара, розробив ще низку продуктів, які раніше не продавалися. Зокрема, це були лосьйони для шкіри, які вперше почали вироблятися не “на око”, а за науковими формулами. Незабаром популярність торгової марки почала зростати разом із кількістю товарів, що продавалися Shiseido. Нове дихання на сімейну справу ввів син засновника. Крім комерційного таланту ця людина мала слабкість до всього витонченого, а тому наступною метою молодого бренду стало створення продуктів для краси та здоров'я клієнтів. Цікавим є той факт, що саме Шисейдо першими на ринку випустили різнокольорову пудру, яка, за фактом, була попередником сучасних тіней та рум'ян. У пізніший період бренд взяв курс на багатючу аудиторію і почав естетично прикрашати свою продукцію. Парфумерний ринок також не новий для цієї торгової марки, перший їхній аромат побачив світ у 1917 році і з того моменту в колекції налічується приблизно сімдесят парфумів. Це невелика кількість, але Я понія відрізняється скрупульозним підходом до справи, коли якість коштує значно вище за кількість.

Парфумерія без капої

  • Серед представників сучасної лінійки парфумерії від Шисейдо перш за все хочеться відзначити аромат Shiseido Zen. Втілення жіночності по-японськи. Справжній символ компанії, що поєднав безліч фруктових і квіткових нот. Звичайно, на ринку багато інших творінь на подібну тематику, але саме це відрізняється своєю харизмою. У стартовій ноті перед нами передує солодкий ананасовий коктейль, на другому краї якого оселилася гарденія, хрумке зелене яблуко та безліч інших компонентів. Традиційно солодкий і тягучий шлейф тягнеться димом ладану, кедровою смолою та ванільними паличками.
  • Продовжуючи тематику відзначимо чоловічий парфум Shiseido Zen for Men, також зібраний з фруктових екстрактів але в зовсім іншій манері. Крім традиційного бергамоту та груші на вершині піраміди простягається гармонія ласкавої фіалки та екзотичної рослини рододендрон. Це саме той випадок, коли в парфумі вкладено цілу східну філософію, яка полягає в скромності та помірності, поєднаної зі стилем. Обидва ці парфуми одягнені в дивовижну кубічну форму флакона.
  • Якщо ж говорити про більш старі хіти компанії, то тут не можна не згадати про парфумовану воду Shiseido Energizing Fragrance, створену для жінок у 1999 році. Відмінний східний та квітковий твір, у першому акті якого вистрілює гвоздика, доповнена перечними мотивами. Далі естафета переходить до рук жасмину і конвалії, що навіюють ностальгію. Словом це чудовий подарунок для старшого покоління та всіх любителів.

Зараз продукція Shiseido, неймовірно популярна, оскільки в основі їхньої філософії лежить не тільки прибуток, а й служіння людям. Сотні позицій продукції, дослідні лабораторії і мережа торгових точок по всьому світу, ось що виросло з невеликого аптекарського магазинчика більш ніж за сто років.