Slumberhouse
Американська торгова марка Slumberhouse пішла у своєрідну опозицію до сучасного “визнаного” мистецтва парфумерії. Мається на увазі те що бренд взяв за основу аромати Американського північного заходу. Продути від Slumberhouse це багато смол, диму, дерева, шерсті та квітів, які і зливаються в симфонію.
Автори не ставили за мету догодити всім, тому бренд є дуже камерним та не знайомим широкій публіці. Менше з тим поціновувачі такого мистецтва є і їх не мало. На жаль торгова марка не відома у нас, лише в колах гурманів.
Всі компоненти для робіт мають найвищу якість і чудовий стиль, тому бренд спромігся випустити 28 парфумів у період з 2008 по 2022 роки. Це вибір людей, які сформувались у парфумерному плані.