Sospiro Perfumes

Sospiro Perfumes

Сортируется по убыванию. Установить по возрастанию

13 шт.

  • Sospiro Perfumes Capriccio

    Sospiro Perfumes Capriccio

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • Sospiro Perfumes Duetto

    Sospiro Perfumes Duetto

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • Sospiro Perfumes Ouverture

    Sospiro Perfumes Ouverture

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • Sospiro Perfumes Capriccio Тестер

    Sospiro Perfumes Capriccio Тестер

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • Sospiro Perfumes Opera

    Sospiro Perfumes Opera

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • Sospiro Perfumes Duetto Тестер

    Sospiro Perfumes Duetto Тестер

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • Sospiro Perfumes Opera Тестер

    Sospiro Perfumes Opera Тестер

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • Sospiro Perfumes Ouverture Тестер

    Sospiro Perfumes Ouverture Тестер

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • Sospiro Perfumes Misterioso

    Sospiro Perfumes Misterioso

    від: 120 грн

    Немає в наявності

  • Sospiro Perfumes Melodia

    Sospiro Perfumes Melodia

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • Sospiro Perfumes Adagio

    Sospiro Perfumes Adagio

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • Sospiro Vivace

    Sospiro Vivace

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • Sospiro Vivace Тестер

    Sospiro Vivace Тестер

    від: 43 грн

    Немає в наявності

Сортируется по убыванию. Установить по возрастанию

13 шт.

Селектив для вибраних.

Невелика парфумерна селективна лінійка Sospiro Perfumes, створена за участю парфумера Серджіо Момо, який раніше створив такі концепції як "Ксерджофф", "Фолінг Старс" та багато інших. Якщо говорити коротко про сам проект, він естетично поєднав класичне мистецтво парфумерії з щонайменше класичним оперним мистецтвом. За задумом авторів такі схожі напрямки мають з'єднуватися в єдиному ритмі, що, власне, і вийшло. Важливим елементом колекції служить колір, так нові парфуми одягають у чорний колір, лімітовані видання червоні. Крім того новинки виходять не в оксамиті, а в глянсових флаконах. Крім того, парфумерія від Sospiro Perfumes, поділяється на глави, подібно до театральних актів. І кожен такий розділ, це по суті особливий настрій та характер, який передається у кожному новому ароматі. У жодному разі цю колекцію не можна розглядати як щоденний аромат або подарунок для кожного. Така парфумерія робиться обмеженими тиражами, вона розливається та пакується в ручну. А для її повного розуміння необхідний досвід і, звичайно ж, пристрасть до парфумерії.

Аромати із серця Італії.

Отже, огляд варто почати з парфумованої води Sospiro Perfumes Capriccio 2011 року, на даний момент вона є однією з перших та основних у всій колекції. Неролі та лимон активно стартують на початку. За ними шикується в ряд східна кориця з запашним кумарином і дзвінкими червоними ягодами. Таким чином створюється відмінний настрій та стиль. Шлейф традиційно глибокий і спокійний, він з'являється на хвилях солодкого вудового дерева та мускусної хвилі. Відмінний варіант для вечірнього проведення часу або для того, щоб просто побути наодинці з собою.

Ще один представник колекції зветься Sospiro Perfumes Accento. Жіночий і жіночний парфум, що ледь відчутно віддає фруктовий насолодою, решта віддана у владу квітів. І подані ці квіти з “фірмовою” ностальгією жасмину, рожевого перцю та класичного ірису. Незабутня фантазія, якій дуже тісно у традиційному розумінні парфумерії. Особливість цієї піраміди в тому, що вона може чудово сидіти на одній людині і видавати кислоту на іншій, так що без прослуховування не наносити.

Нарешті не можна пройти повз парфумовану воду Sospiro Perfumes Laylati. Мабуть, це самий камерний та особистий парфум із усього ряду. На терпко-гіркій підстилці з трав розташувався сушений тютюн із ванільними паличками. І все це підігрівається на повільному вогні, створюючи аромат нереальної краси. При цьому випаровуванні можна відчути легку, не грубу шкіру та димок, за який, ймовірно, відповідає саме тютюн.

На сьогоднішній день у бренду налічується 26 ароматів, логотипом яких служить метелик. Вони умовно поділені на два розділи та ряд "безкласових" парфумів. З упевненістю можна сказати, що цим брендом каже сучасна селективна Італія. Доросла і стримана колекція, варта уваги, а може й захоплення.