The Body Shop
The Body Shop з самого початку наголошував на продуктах, натхненних природою, з використанням рослинних інгредієнтів, вироблених відповідно до принципів справедливої торгівлі. Компанія та її засновник вирізнялися своєю соціальною активністю. The Body Shop виступила проти тестування на тваринах та відмовляється використовувати інгредієнти або продавати продукти, які не були тестовані на тваринах після 1990 року. Вони були першою міжнародною косметичною компанією, визнаною відповідно до Стандарту гуманної косметики за їхню політику «Проти тестування на тваринах».
Компанія використовувала площу свого магазину, а її засновниця використовувала свій вплив як лідера, щоб привернути увагу до таких причин, як Грінпіс та репрезентація жіночого образу у ЗМІ та його вплив на самооцінку жінок.
The Body Shop створила свою власну програму «справедливої торгівлі» під назвою Community Trade, яка включає торгівлю з громадами, що потребують, і надання їм справедливої ціни на натуральні інгредієнти або вироби ручної роботи, які купує компанія.
В даний час The Body Shop налічує понад 2500 магазинів у 60 країнах світу. Він був проданий L'Oreal у 2006 році, а невчасна смерть засновника компанії Аніти Роддік у 2007 році потрапила до заголовків газет у всьому світі.
Духи вже давно є частиною пропозиції The Body Shop і часто супроводжуються розкішними засобами для догляду за тілом з тим самим ароматом.
На даний момент бренд виробляє сотні позицій продуктів догляду за тілом, обличчям, подарункові набори, колекції та багато іншого. Ну і звичайно The Body Shop, виробляє і парфумерну лінійку, яка зараз налічує більше сотні позицій.




