Thomas Kosmala
Нішевого парфумерного дизайнера Thomas Kosmala важко назвати засновником бренду, у класичному розумінні цього поняття. Невелика нішева лабораторія не має сталої цільової аудиторії, рекламної кампанії і позиціювання. Натомість сам автор пропонує особливий погляд на парфумерію, особисте відношення до світу. Це чудово відображено у композиції Thomas Kosmala No.4 Apres l'Amour.
Сам автор не поділяє думки про “батьківщину” ароматів, тому був у багатьох куточках світу, де знайомився з місцевими традиціями, що надихали його. Наприклад для парфуму Thomas Kosmala No.7 Le Sel de la Terre, який свого часу наробив багато шуму у колах поціновувачів.
Також зазначимо, що Thomas Kosmala не прагне до сухого комерційного успіху, просто продаючи парфуми, у колекції немає мерчу, аксесуарів та іншого, лише чудова парфумерія, як, наприклад Thomas Kosmala No.10 Desir du Coeur, яка говорить сама про себе і відкривається для нас завжди по-новому.




