Tom Ford
Кінець серпня 1961 року, сонне містечко Остін, у передмісті Нью-Йорка. Навряд чи хтось у світі міг припустити, що в цей час на світ з'явиться один із найхаризматичніших і найзнаменитіших дизайнерів ХХI століття - Tom Ford. У наш час його ім'я стало загальним, якщо йдеться про моду і стиль. Вплив цієї особи на світову моду важко переоцінити, працюючи в багатьох будинках Європи, Том перейняв їхній особливий дух, створивши власний унікальний почерк, якому довіряють багато хто. У сімнадцять років Форд переїжджає до Нью-Йорка, для вивчення мистецтва, але це тривало лише рік. Паралельно він знімається в десятці рекламних кампаній на телебаченні, через аристократичну зовнішність і природну харизму продюсери хотіли роздобути його, так що на горизонті замаячила кар'єра моделі. Подолавши і цей етап, наш герой починає вивчати дизайн у Parsons The New School. У цей час він півтора роки проводить у Парижі, де працює у прес-службі будинку Хлоє. Там він поринає у світ моди, який перевертає його свідомість. Прийнявши це рішення, Том почав штурмувати американські бренди з надією зайняти будь-яку позицію, відомий факт, що він дзвонив дизайнеру Кеті Хардвік щодня, поки та не погодилася взяти його на роботу. І робив, він це не маючи жодного досвіду в модній індустрії. Його епопея тривала ще кілька років, поки доля не звела майбутню легенду з будинком Гуччі, який переживав не найкращі часи. На початку кар'єри Форд стояв за розробкою дизайну готового жіночого одягу, а пізніше чоловічої та взуттєвої лінії. Роль Тома в компанії стрімко зростала і в 1994 він стає креативним директором знаменитого будинку. Пізніше в результаті корпоративного злиття Гуччі купує брухт Ів Сен Лоран, і Форд стає його креативним директором. 2005 вважається роком народження бренду Tom Ford, а через два роки відбулося відкриття першого модного бутика торгової марки.
- З 2006 року компанія виходить на парфумерний ринок, де займає особливу нішу. Парфумерія цього бренду підходить далеко не всім, вона з однаковим успіхом може залучити і відштовхнути назавжди. Рекламні кампанії торгової марки не менш провокаційні, вони межують між дозволеним та забороненим, мистецтвом та банальною вульгарністю.
- Отже огляд знакових творів варто почати з парфумованої води Tom Ford Noir De Noir, чоловіча спрямованість піраміди, але заявлена як унісекс. Дерево під шафрановим просоченням з рожевою водою та скибочкою трюфеля. Божественний десерт, ніби вдихаєш запахи дубової тераси, розпеченої на полуденному сонці. Любителі тематики буквально "розтягли на цитати" цю піраміду, дуже вдалий дебют.
- Ще один гіркий і тягучий парфум Tom Ford Tobacco Vanille став Меккою для любителів високої парфумерії. Солодкий і в міру строгий красень, сидить на своїх носіях не гірше за вечірній смокінг або довгу чорну сукню. Фантастичне благородство тютюну, покладене на осінній натюрморт сухофруктів та доповнене ванільним десертом. Аристократ, як не візьми.
- У розрізі легшої, літньої тематики можна виділити новинку Tom Ford Mandarino Di Amalfi Acqua. Посвята м'якій фужерній романтиці в компанії квітів та крихітної щіпки спецій. Акуратний стильний унісекс для перебірливих особистостей, аромат схожий на зварений і чай, що охолонув, з фруктами і квітами.
Зараз Том Форд є живою іконою, головою найуспішнішого будинку. Має більше двадцяти нагород у галузі моди, статусу, дизайну та кінематографії. Останнє стало можливим після відкриття власної кіностудії, де Форд спробував себе як сценарист. Бутики модельєра, крім красивих речей, пропонують величезний вибір аксесуарів і предметів інтер'єру.




