Victoria's Secret
Невдала покупка.
Зараз знаменитий бренд нижнього Victoria's Secret невіддільний від сучасного світу. Він є еталоном сексуальності, зручності та звичайно якості. Модні покази цієї компанії стають справжньою подією модного світу, де беруть участь ключові моделі свого покоління. З чого почався такий оглушливий успіх? А почався він із… невдалої покупки. За легендою, наприкінці 70-х років майбутній засновник модного бренду Рой Реймонд прийшов у магазин, щоб вибрати красиву нижню білизну для своєї дружини. У цій справі на нього чекав ряд розчарувань. По-перше, продавці не вміли спілкуватися з чоловічою аудиторією та пропонувати товари. По-друге: вибір моделей був мізерним. Чоловік вирішує створити власний магазин, в якому жінки могли б купити будь-які моделі на будь-який смак, а чоловікам запропонували б адекватний сервіс.
Перші кроки.
1977 вважається роком народження бренду Victoria's Secret. Рой назвав своє дітище не на честь дружини, а на ім'я королеви Вікторії, у стилі якого були оформлені фірмові лавки компанії. Буквально з перших днів роботи магазин нової торгової марки став вигідно відрізнятись від своїх конкурентів. Продавці були компетентні у своєму товарі, а клієнтам надавався повний комфорт при виборі моделей. Також Victoria's Secret першими у своїй галузі почали випускати та розповсюджувати поштові каталоги для ще більшого ознайомлення зі своєю продукцією.
Тріумф та трагедія.
До 1982 року новим господарем Victoria's Secret стає Леслі Векснер - американський рітейлер і засновник конгломерату The Limited Brands. З цього року популярність компанії почала зростати у всьому світі. У концепт торгової марки входить сексуальність, виклик та сміливі рішення. Варто зазначити, що на той момент суспільство було ще досить пуританським і тому викликав справжній культурний вибух. Доля самого Роя Реймонда склалася трагічно: після продажу Victoria's Secret, він пробував відкрити бренд дитячого одягу, але зазнав краху. 26 серпня 1993 року Рой наклав на себе руки стрибнувши з мосту.
Парфумерія з великою літерою V
З 1991 року торгова марка успішно підкорює світ високої парфумерії, вона пропонує не мудрі та прості парфуми без зайвого блиску та селективного лиску. Ймовірно, тому вони настільки ж популярні, як і нижня білизна від виробника. Всього до 2019 року вийшло 352 аромати, з яких чоловічих лише п'ять, але це й не дивно.
Якщо говорити про знакові твори бренду, то перш за все відзначимо Victoria's Secret Basic Instinct, витриманий у солодкій квітковій символіці, тут на подушці з туберози видніється трель абрикоса та сливового варення з відгалуженням пачулі. Оксамитовий і збалансований парфум 2004 року, в якому багато, але не пересичено.
Вибуховий та характерний парфум Victoria's Secret Bombshell, наповнений фруктовою тематикою, яка є ідеальною для літнього часу. Тут є поєднання ананаса, грейпфрута, безлічі квіткових прикрас і традиційної бази, що надає внутрішній шарм. При цьому парфумована вода неймовірно витончена, вона створена на кожен день, коли ви просто хочете бути чарівною.
І, нарешті, Victoria's Secret So in love, це справжній шедевр у колекції знаменитої компанії, він ідеальний для романтичного настрою та особливих моментів. Він вийшов у 2005 році і зараз не представлений широко. Це фантастичне поєднання кольорів та алкогольної тематики, яка завжди залишиться актуальною. Він отримав приємні відгуки від аудиторії, і це цілком заслужено.
У світі.
Зараз Victoria's Secret є величезною транснаціональною компанією, з доходом понад мільярд доларів і майже стотисячним штатом співробітників. В асортименти торгової марки входить не тільки білизна та парфумерія, а також косметика, одяг, шкіряні аксесуари та багато іншого. Але, мабуть, найяскравішою подією у житті бренду є модний показ, цвяхом якого стають знамениті моделі – ангели Victoria's Secret. Бренд перетворив показ моделей спідньої білизни на справжнє свято, яке, зі зрозумілих причин, цікаве не лише жіночій аудиторії.




