Zadig & Voltaire
З парфумерного Парижа із коханням.
З 1997 року модний бренд Zadig & Voltaire показує стиль сучасної Франції. Жодного пафосу та ностальгії, тільки настрій сьогоднішнього дня, що межує з ейфорією, так можна описати цю компанію. Але, звичайно, справа будується не тільки на концепції, а ще й на неперевершеній якості продукції та створенні нових трендів, які так любить молодь. Творцем цієї торгової марки є Тьєррі Жилльє, онук засновника бренду Lacoste – Рене Лакоста. У широкому значенні Zadig & Voltaire це дитина самого Парижа. Шумного, сірого і не завжди привітного міста, проте чарівного і привабливого. Компанія створює не просто гарний одяг, а нову культуру розкоші, вільної від пережитків минулого та його стереотипів. Їм змінюється нова культура, зокрема і парфумерна.
Аромати сучасної парфумерної розкоші.
- Так, на світ з'явилася чудова чоловіча новинка Zadig&Voltaire Just Rock! for Him. Вона поєднала в собі гарячі спеції в компанії з дерев'яними нотами та янтарем. Це був своєрідний ризикований експеримент, коли молодий бренд запропонував молодому поколінню такий гарний і неоднозначний парфум, але ідея виявилася вдалою і парфюм прижився у світі, починаючи набирати популярності.
- Якщо говорити про жіночу частину лінійки, то тут варто згадати про парфумовану воду Zadig & Voltaire This Is Her. На перший погляд, це традиційний букет квітів з гурманськими мотивами, але не поспішайте з висновками. При подальшому знайомстві парфум видає море позитиву та град барвистих півтонів на арабській подушці. Здається, що його творці чітко знали, що потрібне дівчатам нового часу і просто дали їм це.
- І знову до чоловіків, туалетна вода Zadig & Voltaire This Is Him, поєднує в собі добру стару класику у вигляді апельсину та перцю, добре покритого мотивами ладану та ванілі. Здається, що саме в цьому творінні знаменита "вулична" розкіш досягла свого апогею. Тобто парфум однозначно розкішний і чудово зроблений, але його можна носити і на концерт і на побачення, не боячись пахнути так, ніби вас, зі своїх запасів, напшикала вікова бабуся.
Зараз стильний французький бренд переживає справжнє піднесення, а значить, незабаром ми побачимо безліч новинок, які нікого не залишать байдужим.




