Bourjois

Bourjois

Сортируется по убыванию. Установить по возрастанию

1 шт.

  • Bourjois Ramage (Винтаж)

    Bourjois Ramage (Винтаж)

    від: 43 грн

    Немає в наявності

Сортируется по убыванию. Установить по возрастанию

1 шт.

 Початок великого шляху.

 Історія знаменитої торгової марки Bourjois починається під час розквіту Французького бурлеску та епохи кабаре, а саме 1863 року, коли підприємець і фабрикант, на ім'я Жозеф-Альбер Понсен у своїй квартирі почав виробляти пудру, яку постачав до безлічі театрів, кабаре і сценічних майстерень. Але в його плани входило не просто створити ще пудру, а зробити ідеальний за якістю продукт, який рівно лежав би на обличчі протягом усього дня. З цією метою він позичає у свого друга три тисячі франків і відкриває невелику лабораторію. Свій ідеальний продукт він таки створив, і помістив його в круглу бляшану баночку, яка стала візитною карткою цього бренду.

 Новий час.

 За кілька років успішний комерсант і колишній актор Понсен вирішує повернутися до театру, а всі справи передає керуючому своєю майстернею Александру-Наполеону Буржуа, який береться повністю перебудувати справу, і перш за все "скромно" дає справі власне прізвище - Bourjois. Асортимент виробництва постійно зростав, розроблені раніше стіки для гриму тепер випускалися в десятках відтінків, до них долучилися і принципово нові речі. У 1879 році, на знаменитому бульварі Сен-Мартен відкривається і перший бутик бренду. До кінця XIX століття, а саме 1898 року, каталог Bourjois налічував фантастичні 700! позицій. Це були креми, зубні пасти, пудри, помади, блиски для волосся, засоби для догляду за шкірою і тілом та багато іншого. Попри такий феноменальний успіх, бренд вийшов на парфумерний ринок тільки через двадцять шість років, у 1924 році, випустивши дебютні парфуми -  Mon Parfum.

Ера парфумерії.

Поряд з іншими великими торговими марками, Bourjois створювала саме ті аромати, які не просто добре продавалися, а ставали візитними картками своєї епохи.

 Так, 1950 року було створено туалетну воду Bourjois Ramage, яка стала шедевром, який дійшов до нас у вигляді дорогої вінтажної рідкісної парфумерії. Це прекрасне і ностальгічне поєднання альдегідів, квіткової палітри та крапельки фруктів. Звичайно, в наш неспокійний вік цей парфум може здатися старомодним, але для особистих моментів він ідеальний.

 Один з перших витвір бренду має назву Bourjois Soir de Paris, він переносить нас у чарівний світ нічного Парижа початку століття. Підкоряючись традиції того часу, аромат було складено з десятків компонентів, де можна відчути бергамот, стиглі абрикоси та персики, білий жасмин, конвалію та безліч інших складових. У наш час його можна носити у вечірній атмосфері, або в колі тямучих людей.

 Ну а що ж чоловіки? Для них бренд створював справжні шедеври, в які можна закохатися. Йдеться про вінтажний аромат Bourjois Masculin Absolu. Він був створений 1996 року в фужерній і цитрусовій манері. Тут солістами є цитрусова трель з геранню, м'ятою і пікантним мускатним горіхом. Ідеальний варіант для дорослого чоловіка, який розуміється на хороших запахах і стилі.

Теперішній час.

 Нині Bourjois - це цілий світ краси та косметики, який представлений у всьому світі. Щорічно торгова марка пропонує сезонні колекції засобів, їх лімітовані варіанти та багато іншого. Офіційні блоги бренду дають уроки і по створенню макіяжу, і багато чому іншому. Крім того, виробнику належать лабораторії, дослідницькі та тестові центри та багато іншого.