Cartier
Для французького бренду ювелірних прикрас та аксесуарів Cartier, завжди було мало створювати просто хороші вироби, компанія завжди прагнула займати нові горизонти і йти в ногу з часом, що б не відбувалося. Наша історія починається в дуже далекому 1847 році, коли ювелір Луї-Франсуа Картьє став на чолі невеликого виробництва, під його керівництвом компанія почала бурхливо розвиватися і до середини 1850-х років нею зацікавилася монарша родина. Зокрема, племінниця Наполеона I, Матильда придбала собі кольє. Це був квиток у новий світ. Успіх дозволив сім'ї відкрити магазин у Лондоні та отримати статус королівських ювелірів у більшості двором старого світу. Але справжня слава до компанії прийшла вже у ХХ столітті, коли за справу взялися онуки фундатора бренду. У 1904 році один з приятелів ювелірів поскаржився їм на те, що наручний годинник для польотів був громіздким і ускладнював пілотування, і тоді Cartier виготовили перший плоский годинник, що став візитною карткою бренду. На той час саме Картьє були найуспішнішим виробником годинників у світі. У 1917 році торгова марка перебирається до Нью-Йорка разом з виробничими потужностями. У 1964 році продовжувачі сімейства Картьє продали сімейний бізнес, проте зберегли за собою право на ексклюзивний випуск ювелірних виробів.
- Парфумерна історія компанії починається в 1981 році, саме тоді виходить перший аромат під назвою Cartier Santos de Cartier. За настроєм, це досить ностальгічний, але дуже красивий аромат для сильної статі, до його складу входять десятки компонентів, але звучать вони напрочуд злагоджено. Протягом десятиліть парфумована вода залишається улюбленою у представників старшого покоління, які цінують власний статус та громадську думку. Відкривається парфум на хвилі трепетного ялівцю в тісному зв'язку з базиліком та бергамотом, через що створюється відчуття дотику до східних мотивів. Далі в гру вступають ванільні та кокосові інгредієнти. Ще один знаковий аромат для чоловіків Cartier Declaration, не потребує особливих уявлень, він вважається одним з кращих чоловічих парфумів усіх часів. Створений у 1998 році легендарним майстром Жан-Клодом Еллена, він досі хвилює уми. Віддаючи данину традиціям, він зібраний з багатьох компонентів, кожен з яких ідеально сидить на своєму місці. Жасминові, імбирні, коричні та дерев'яні відлуння гармонують із дорогим діловим костюмом.
- Для багатьох любителів парфумерії, туалетна вода Cartier De Lune схожа на відверту розмову з улюбленим співрозмовником. Надзвичайно чиста, наївна і несхожа ні на що піраміда, кличе в далечінь, віддає краще тільки вам. Перець, дбайливо перемішаний з ялівцем, створюють особливу ауру, в конвалію і троянда надають жіночності та наївності. Цим творінням стара французька кампанія трохи розбавила власний статус чоловічого бренду.
- І знову до чоловіків, туалетна вода Cartier Roadster, нещодавно розміняла другий десяток років, своїм дизайном вона схожа на дорогий автомобіль, який стоїть на старті, а через пару секунд уже виноситься за горизонт. Солодка квітка лабданум з бергамотовими часточками та освіжаючою м'ятною начинкою створюють особливий настрій, співзвучний з розкішшю та особливим стилем.
Історія та життєві пріоритети Картьє, це приклад того, як добре старе минуле гармонує з теперішнім часом. Найвідоміший ювелірний бренд світу запрошує поринути у свій особливий світ, наповнений радістю та теплими почуттями.