Guy Laroche

Guy Laroche

Сортируется по убыванию. Установить по возрастанию

1 шт.

Сортируется по убыванию. Установить по возрастанию

1 шт.

Від малого до великого.

Як і все велике у світі, торгова марка Guy Laroche, починалася з малого. З раннього дитинства фундатор компанії Гі Лярош був творчою дитиною. Будучи молодою людиною, вона починає свій шлях у капелюшному ательє, де вперше познайомитися з модним світом, його особливостями. 1955 року Гі Лярош побував у Нью-Йорку, де почав отримувати необхідні модельєру знання. Вже перші самостійні колекції принесли йому успіх та змусили позитивно відгукуватися професіоналів та любителів. Вже через два роки, 1957 року в Парижі відкривається будинок високої моди Guy Laroche, який привніс свій особливий шарм у ритм тогочасного життя. Справа в тому, що одяг від цього бренду мав вільний крій та яскраві кольори, це був справжній тріумф. Далі більше, в хід пішли зухвалі декольте і міні, неймовірні кольори та експерименти. На парфумерний Олімп торгова марка прийшла в 1966 році, презентувавши свій легендарний парфум Fidji, який до цього дня вважається неперевершеним прикладом парфуми. На даний момент ця лінійка вважається візитною карткою торгової марки. Рівно через десять років, в 1977 році у світ виходить творіння J'ai Ose, яке остаточно закріпило Guy Laroche в статусі повноцінної парфумерної компанії. У своїх творах торгова марка відштовхується від поняття жіночності та зворушливої ​​ніжності, яка буквально читається у її парфумах.

  • Огляд парфумерії торгової марки варто почати з неперевершеної туалетної води Guy Laroche Fidji. Аромат – тріумф, аромат-зухвалість. У початковій ноті передає ірисовий корінь, рясно политий фужерними цитрусами і солодкою патокою туберози. Далі історія розвивається під акомпанемент гвоздики, іланг-ілангу, жасмину, альдегідів, спецій та десятків компонентів. Не дивлячись на такий підбір складових, вони звучать максимально спокійно та злагоджено.
  • Якщо ж говорити про лінійку Guy Laroche J'ai Ose, то перш за все спадає на думку слово умиротворення. Безліч різноманітних компонентів злилися тут у єдиний вітряний порив, де простежується насолода персика, з коріандром та небесними альдегідами. Далі ми відчуваємо пульсацію квітів та сухої деревної хвилі. З 1978 року цей аромат живе з нами, і зараз знайти перші його випуски вкрай складно.
  • І нарешті Guy Laroche Drakkar. Третя легенда від французької компанії, яка також відноситься до “золотого” період творчості торгової марки. Це класичний акуратний фужер, який втілив у собі найкращі риси цього жанру, від якого багато хто без розуму досі. Чи багато зелені, м'ята, цитруси, жасмин і кедр, чи не це так потрібно справжньому чоловікові? Навіть через багато років цей витвір є тією недосяжною гранню, яку просто неможливо подолати.

На жаль, більшість творінь цієї торгової марки так чи інакше є перевиданням цих чудових хітів. На даний момент портфоліо бренду налічує двадцять один парфум. Але сам бренд існує й досі, радуючи нас і пропонуючи справжню якість для чоловіків та жінок.