Replay

Replay

Сортируется по возрастанию. Установить по убыванию

12 шт.

  • Replay True Replay for Him

    Replay True Replay for Him

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • Replay True Replay for Her

    Replay True Replay for Her

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • Replay Tank Plate For Him

    Replay Tank Plate For Him

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • Replay Tank For Him

    Replay Tank For Him

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • Replay Tank For Her

    Replay Tank For Her

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • Replay Tank Custom For Him

    Replay Tank Custom For Him

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • Replay Tank Custom For Her

    Replay Tank Custom For Her

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • Replay Stone For Him

    Replay Stone For Him

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • Replay Jeans Original for Him

    Replay Jeans Original for Him

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • Replay Jeans Original for Her

    Replay Jeans Original for Her

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • Replay Essential For Him

    Replay Essential For Him

    від: 43 грн

    Немає в наявності

  • Replay Essential For Her

    Replay Essential For Her

    від: 43 грн

    Немає в наявності

Сортируется по возрастанию. Установить по убыванию

12 шт.

Тернистий шлях до слави для Італійського бренду Replay почався в 1978 році. Тоді його засновник Клаудіо Буцол зайнявся виготовленням дорогих вінтажних блуз. За легендою, ідея назви до автора прийшла в момент перегляду футболу, коли при повторі моменту на екрані телевізора з'явився напис Replay, що видалося йому чудовою ідеєю для назви майбутньої торгової марки.

У вигляді виробника блузок компанія проіснувала до 1989 року, коли було ухвалено рішення про випуск джинсового молодіжного одягу. Варто зазначити, що на той момент у Європі існували свої "монстри" індустрії, такі як Denim, Levis, Diesel, Lee та багато інших, але Клауді це не зупинило. Спочатку "фішкою" Replay була прикраса продукції блискітками, потертостями, бахромою, нашивками та багатьом іншим, що виділяло фірмовий стиль виробника. Успіх був приголомшливим, і за 2 роки було продано понад мільйон одиниць продукції.

Відповідно, за першим комерційним успіхом торгової марки пішло її масштабування. У 90-х, бутіки Replay відкрилися повсюдно не тільки в рідній Італії, а й в азії, на ближньому сході та США. У 1995 році нова торгова точка бренду Replay відкривалася в середньому кожні десять днів! А 1998 року загальна капіталізація торгової марки збільшилася до 360 мільярдів доларів. Далі пішов випуск спідньої білизни, дитячого одягу та взуття.

2007 ознаменувався виходом парфумерної та ювелірної лінійки, що існує до цього дня. З цього часу до 2020 року Replay випустив 35 ароматів для чоловіків та жінок. У цьому плані торгова марка вирішила не винаходити велосипед, а продовжити лінійку для молодого покоління. Парфумерія від Replay, це свіжість та яскравість вражень. Кожна парфума по-своєму унікальна, вона не копіює нічого з існуючого, а створює щось нове.

Якщо зробити короткий огляд ароматів, то перш за все ми зустрінемо хорошу роботу з фужерними цитрусами, фруктами та квітами. У всій лінійці практично неможливо знайти чогось важкого чи задушливого. Саме за це деякі оглядачі охрестили Replay занадто простими. Однак, бренд і не прагнути створити аромат на віки або видати щось складно – нішеве. Це одеколони для щоденного носіння молодими людьми, а не для багатогодинної медитації.

Сам Клаудіо Буцол помер у 2003 році дуже багатою і поважною людиною, але його справа живе і процвітає. Replay випускає колекції одягу pret-a-porter, аксесуари, одяг окуляри, взуття та багато іншого.